סרטי ילדים לצפייה ישירה

אלה בלה בינגו

אלה בלה בינגו הוא סרט אנימציה לילדים מגניב למלמד על חברות. אלה תמיד הייתה זו שיוצרת את ההרפתקאות עבור הזוג, היא תמיד תכננה לעשות אותן כיף עם האחרון כדי להתחיל קרקס בין השניים, היא מקנאה כשהילד החדש מגיע לעיר ונחוש להוכיח שהיא החבר הקרוב יותר של הנרי. הנרי הוא החבר הכי טוב של אלה, למרות שכשג’וני מגיע לעיר, הוא רוצה לבלות איתו, להתעניין בצעצועים החדשים שיש לו, בסופו של דבר הוא נקלע באמצע הקרב על תשומת הלב שלו, מה שגורם לו ללכת להסתתר, לבלות את היום עם אביו במקום שני החברים. ג’וני הוא הילד החדש בעיר, הוא מגיע לשכונה מתנהג מגניב במיוחד, מציג את הצעצועים היקרים שלו, הוא רוצה להיות חבר של הנרי, עם הצעצועים החדשים האלה ואחרי שהנרי בורח, תמיד מקפיד להשוויץ בצעצועים המפוארים שלו .

הסיפור כאן עוקב אחר ידידות זוגיות מושלמת שמתנפצת על ידי ילד חדש בעיר, רק עבור השניים שמתנגשים צריכים לעבוד יחד כדי לתקן את הבעיות. זהו סיפור ששם זרקור איתן על ידידות, כמה קשה להיות, להתחיל ולשמור דרך שינויים בחיים, מראה לשלושת הילדים הצעירים שצריכים ללמוד שזה נעשה בצורה יוצאת דופן, זה שיעור שאנשים תמיד יצטרכו ללמוד ולספר את זה לבני החברה הצעירים ביותר, נפלא לראות.
הסרט מתרחש בעיירה הקטנה שבה כולם קרובים שירי קיץ לילדים, מה שמדגיש עד כמה הילד החדש לא יהיה במקום, רק כדי שזה יראה כמה חשובה תהיה קבלת הפנים של אנשים.
האנימציה נראית נהדר במהלך הסרט, היא כן מראה לנו איך אתה יכול להעביר את המסר עם האופן שבו האנימציה מוצגת עם קומדיה שלא עוברת את הטופ.

שם המקורי של הסרט: שם הסרט: Ella Bella Bingo 2020 או Elleville Elfrid

 

 

Exit mobile version