סרטי ילדים לצפייה ישירה

אבן המים הקסומה

אבן המים הקסומה הוא סרט מאוד חינוכי עבור הילדים. כשגדלתי, מבחינת סרטי אנימציה, היה דיסני ואז היה כל השאר – והפער בין השניים היה גדול. בעוד בית העכבר ופיקסאר עדיין מחזיקים במקום הראשון, ישנם מספר אולפני אנימציה טובים בסביבה כעת, והרבה מהם בוחרים בבחירת תכונה לילדים. אבל כשאני מבקר סרט אנימציה, גורם אחד שאני לוקח בחשבון הוא השאלה, “האם הייתי נהנה מזה כשהייתי קטן?”
אבן המים הקסומה הוא ייבוא ​​גרמני שזכה לדיבוב ושופץ קלות לקהל האמריקאי ושוחרר תחת דגל נטפליקס. הוא עוקב אחר מסעו של קיפוד צעיר בשם לאטה (מדובב על ידי אשלי בורנשטיין), חולה עצבנית וקוצנית שחי בין שאר החיות ביער, אך לעולם לא מתקבל כאחת מהן. היא טוענת שהיא נסיכה, ומתעקשת שיום אחד אביה, מלך הקיפודים, יחזור. אבל אף אחד לא מאמין לה, פחות מכל הסנאי הצעיר טיום (קמרון הייסטינגס), אותו היא תמיד מתנגדת.

היער שהיצורים הללו חיים בהם עומד בפני בצורת, וכאשר תעלוליו של לאטה גורמים לריקון אספקת המים הקטנה, מתעוררת בהלה. כאשר ציפור מספרת לבעלי החיים האחרים את הסיפור על אבן מים קסומה שהייתה פעם מקור כל המים ביער, רק כדי להיגנב על ידי מלך הדובים, לאטה מחליטה להחזיר את האבן, וטיום מופקד להצטרף אליה החיפוש הזה. הצמד המתקוטט חייב ללמוד לעבוד יחד מכיוון שהגיבורים הבלתי סבירים הללו מוצאים את עצמם בהרפתקה המאתגרת ביותר בחייהם הצעירים.
האנימציה כאן משתנה מעט באיכות, וכמה דמויות כמעט נראות כאילו לא הוצגו במלואן. בעוד שהאיכות הכללית היא רק מעט מעל לרמה של תוכנית בוקר בדיסני ג’וניור, הדמויות חמודות ולילדים לא יהיה אכפת. הבעיה הגדולה יותר טמונה בחוסר ההומור המפתיע, שאותו אני מייחס במידה רבה לעובדה שזה נעשה כסרט בשפה הגרמנית והדיאלוג האנגלי תוכנן עם העדיפות העליונה של מירב האוסמן שירים עם תנועות הפה המקוריות. בשליש האחרון, אנחנו מתחילים לזהות סימנים של ניסיונות להיות משעשעים, אבל כל בדיחות הן באותה רמת תחכום כמו אלה שאחיין בן הארבע שלי כותב, וללא חוש התזמון הקומי שלו ללא דופי.
זה היה אי שם בשליש האחרון הזה, שלמרבה המזל מגביר את הקצב בפעולה, שבאמת שאלתי את עצמי את השאלה שלמעלה “האם הייתי נהנה מזה כשהייתי קטן?” התשובה שחזרתי איתה הייתה שכילד, נהניתי מכמה סרטי אנימציה שלא היו כמעט טובים כמו הסרט הזה. אבל אז, בימי האנימציה המצוירת ביד, הבחירות שלנו היו הרבה יותר מוגבלות. בעידן CGI, זה בכלל לא קשה למצוא משהו שהילדים הקטנים שלך לא ראו. אתה בהחלט יכול לעשות יותר גרוע מאשר אבן המים הקסומה, אבל אתה יכול גם לעשות הרבה יותר טוב. הסרט מספיק נעים, חמוד ותמים, אבל זו פחות שאלה של אם הוא יגרום לצפייה חוזרת טובה מאשר אם אתה והילדים שלך תתמידו בו עד הסוף בפעם הראשונה או פשוט תחזרו לצפות מחדש קלאסיקה בדיסני

שם המקורי של הסרט: Latte and the Magic Waterstone 2019

 

 

Exit mobile version