סרטי ילדים לצפייה ישירה

בייבי בוס 2: עסק משפחתי

בייבי בוס 2: עסק משפחתי הוא מבחן סיבולת. בהנחה שאתה יכול לעבור 40 מהדקות המגעילות ביותר שאפשר בסרט אנימציה, בסופו של דבר אתה מתוגמל עם המשך מקסים למקור מ-2017. להגיע לשם הוא עניין משמעותי, אבל להגיע לאתגר בגודל אספירין.
לבוס בייבי לא חסרו מעקבים מכיוון שיש לו סדרת טלוויזיה מאז 2018 ומיני סרט בנטפליקס. זה מסביר במידה רבה את החישוקים הנרטיביים שחוזר התסריטאי מייקל מקולרס צריך לקחת כדי להחזיר את המצב לקדמותו.
טים (ג’יימס מרסדן) הוא מבוגר עכשיו, נשוי באושר לאישה אוהבת (אווה לונגוריה), עם שתי בנות, טביתה (אריאנה גרינבלט, הנוקמים: מלחמת האינסוף) והתינוקת, טינה (איימי סדריס, המנדלוריאן). אחריות למבוגרים הביאה לכך שטים לא היה קרוב כל כך לאחיו – ולשעבר בייבי בוס – טדי (אלק בולדווין). טדי עדיין שולח את אהבתו עם מתנות מפוארות עד כדי גיחוך.
בשינוי קצב מרענן, טים הוא ההורה בבית. הוא מתחיל לרדת כשטביתה מתחילה להראות סימנים של התבגרות מוקדם מדי. יש סיבה לכך שכן טביתה לומדת בבית הספר היוקרתי בניהולו של ד”ר ארמסטרונג (ג’ף גולדבום), גאון בעל טכניקת הוראה חדשנית.
טוב להיות תינוק בוס פועל במשפחה כשטינה מגייסת את טים ​​וטדי כדי לגלות את האמת על בית הספר של ארמסטרונג. אבל קודם כל, הם צריכים לקחת פורמולת בקבוק מיוחדת (באופן טבעי) כדי לחזור לגיליהם מהסרט הראשון.
זה הרגיש קצת מסובך כדי להתאים את ההמשך לראשון. זוהי גרסה פשוטה של ​​45 הדקות הראשונות, שהן כאוטיות, רועשות וערוכות יתר.

נראה שהבמאי טום מקגרת’ נוקט בגישה ההורית של לזרוק הכל על המסך בתקווה להתיש צופים צעירים יותר בשלב מוקדם. מקגראת’ משחרר את כל הצעקות, הפיצוצים והגועפות הכללית לפני שמתמקם בסרט הרבה פחות ספסטי. אולי אחרי שהם מגורים יתר על המידה עם כל השטויות המוקדמות, צופים צעירים יותר יכולים לשבת לאחור ולא להיות כל כך עמידים לרגעים האיטיים יותר? זו אסטרטגיה מעניינת.
קצב החצי הראשון המסחרר הכולל הוא יותר מדי והולך ארוך מדי עבור עיקר הסיפור. אין דרך לעקוף שזו בעיה, אבל ברגע שמקגרת’ מפסיקה ללחוץ על כפתור בייבי בוס 2: עסק משפחתי מוצא את הצד המתוק שלו.
עכשיו כשהוא חזר באותו גיל של טביתה, טים יכול להתייחס אליה טוב יותר. מקולרס מגיע לקצה של דינמיקה מוזרה כשטביתה מחבבת את טים ​​הצעיר יותר מדי א-לה בחזרה לעתיד, אבל נסוגה בדיוק בזמן.
לסרט הראשון יש קסם נעים והיה לו סיבוב הגון על כל התינוק החדש משבש את הגישה הדומה של האח הגדול. לוקח לסרט ההמשך זמן להבין את המיקוד. האם זה ריב בין האחים של טים וטדי? האם טביתה מנסה להשתלב בבית הספר? או שמא טינה דואגת שהמטענים שלה יישארו במשימה להשלמת המשימה?
בסופו של דבר, מה שעובד הכי טוב זה מה שעבד קודם לכן עם תעלולי המריבות של טים וטדי שמסרו סוף סוף את החיבה העמוקה בין האחים.
בייבי בוס 2: עסק משפחתי: עסק משפחתי מתחיל בצורה מרתקת להפליא כאילו רק כדי לתת מענה לקהלים עם טווחי תשומת לב מהירים. ברגע שהפוקוס עובר מכאוס לדמויות, הוא לוכד את הברק ברוח בקבוק התינוק של הסרט המקורי.

שם המקורי של הסרט: The Boss Baby: Family Business – 2021

 

 

Exit mobile version