סרטי ילדים לצפייה ישירה

ספייס ג’אם: אגדה חדשה

בסרט ספייס ג’אם: אגדה חדשה, ג’יימס לברון מככב בתור עצמו, האיש השולט של ה-NBA בשני העשורים האחרונים. למרות שהוא שולט בכדורסל, לברון עדיין לא הבין איך להיות אבא מנצח. לבנו הצעיר, דום (סדריק ג’ו), יש עניין קל בכדורסל, אבל התשוקה האמיתית שלו היא עיצוב משחקי וידאו.
לברון מפספס לחלוטין את הרמז שהדחף שלו לעזור לדום להיות טוב בכדורסל כמוהו רק דוחף אותו. האלגוריתם היצירתי של האחים וורנר, Al G. Rhythm (דון צ’דל, הבז וחייל החורף) מנצל את הסדק הזה בתא המשפחתי ומביא את לברון ודום לעולמו הוירטואלי.
אל פונה לצורך של דום בתמיכה ועידוד של העניין שלו במשחקי הווידאו ומשכנע את דום להילחם באביו במשחק כדורסל ללא מעצורים. כדי לערום את הסיכויים לטובתו, אל עוזר לדום ליצור סגל המבוסס על שחקני NBA ו-WNBA עם יכולות מיוחדות המבוססות על משחק המשחק שלהם.
חברו לקבוצה של ג’יימס בלוס אנג’לס לייקרס, אנתוני דייויס, הופך לעיט היברידי המסוגל לעלות על יריביו בתור.
לברון נרגש מהאפשרות לחבור לכמה מהחבטות הכבדות של האחים וורנר. זה לא מה שקורה, ברון. באגס באני (ג’ף ברגמן, באטמן: שובו של הצלבנים הכפותיים) מגייס את הצוות ובמקום קינג קונג וסופרמן, הקבוצה מורכבת מחבריו לוני טון פורקי פיג, יוסמיטי סם, וויל אי. קויוט, פוגהורן לגהורן, טאז, סבתא, טוויטי בירד, סילבסטר ולולה באני (זנדאיה). דאפי דאק מבין שהכוח האמיתי נמצא בלוח והוא המאמן.
האחים וורנר משתמש ספייס ג’אם: אגדה חדשה כתירוץ לעשות את הסיבוב שלו על Who Framed Roger Rabbit עם שלל קמיעות מהנכסים השונים בסטודיו שלה. הדמויות של האנה ברברה היו נתונות ועינק הברזל מתגלגל לכל סוג של מאמץ אנימציה, אבל הסרט כולל גם מקומות אורחים מליגת הצדק וסרטי טרום-כריסטופר נולן באטמן. משחקי הכס, המטריקס, הארי פוטר ואפילו Pennywise מ-It קופצים לצפות באקשן.

לסרט ספייס ג’אם: אגדה חדשה יש שישה תסריטאים בעלי קרדיט המעידים על שכתוב מסיבי שהתרחש בשלב מסוים. זה לא גולש למגרש מכיוון שבתסריט יש כמה גאג’ים כתובים מצחיקים מאוד, כמו גם הקומדיה הפיזית הצפויה של צוות לוני טונס. עשרים שנה מהיום ספייס ג’אם: אגדה חדשה הולך להרגיש מיושן, אבל לעת עתה יש לסרט כמות מרשימה של גאגים חצי בזמן ורלוונטיים, כולל כמה הצגות על גיפים של היכל התהילה.
ג’יימס הוא ללא ספק שחקן כדורסל טוב יותר מאשר שחקן. לעתים קרובות מדי זה מרגיש כאילו הוא קורא שורות במקום להעביר אותן בצורה טבעית. על מה שחסר לו בכישרון משחק טבעי, ג’יימס מפצה ברצינות ובמחויבות לחטיפות מבלי לקחת זאת ברצינות רבה מדי. ג’יימס משתתף בהסקה ואפילו לוקח כמה סתירות טובות לב על הקריירה והמורשת שלו כדי להוכיח שהוא לא מעלה להיות התחת של בדיחה טובה.
יש קצת מוזר של מיזוג מציאות ובדיה. האם לברון צעיר באמת זרק את הגיימבוי שלו לפח לאחר שפוצץ זריקה מנצחת במשחק? אולי לא, אבל יש משהו קצת מוזר בסונקווה מרטין-גרין (מסע בין כוכבים: דיסקברי) שמשחקת את אשתו של ג’יימס יחד עם ילדים עומדים. ג’ו מתמודד היטב עם תפקיד הראווה הזה ומראה כימיה חזקה באופן בלתי צפוי עם ג’יימס.
צ’דל הוא הדבק שמחזיק את הסרט יחד. העובדה ששחקן מועמד לאוסקר יאמץ במלואו את הכיף והטירוף של הנחת היסוד עושה הרבה כדי למכור את הסרט וצ’ידל ממציא אותו באהבה בכל סצנה.
הבמאי מלקולם ד’ לי (בית ספר לילה) משלב משהו קטן למעריצים בכל הגילאים. יש אנימציה דו-ממדית מסורתית העשויה בסגנון של הסרט המצויר של לוני טונס מבית הספר הישן ו-CGI מודרני שאחראי על כל פיסת פרווה בדמויות לוני טונס. הסרט הוא שעתיים, אבל אף פעם לא מרגיש שהגיע הזמן להתחיל לבדוק את השעה. לי מאזנת את המטורף עם הדרמה המשפחתית השמורה יותר כדי למנוע מהסרט לסטות רחוק מדי לכיוון אחד מהקצוות.
עם הכל הולך סוג של דמויות כמו צוות לוני טונס, הפיתוי הוא ללכת על הטופ בכל עת, אבל לי מקדמת את הסרט היטב כדי להפיק את המרב מהתרחישים המגוחכים כמו המשחק הגדול. ולי עושה זכות מצד מעריצי לוני טונס במתן רגע ראווה לכל הדמויות.
ספייס ג’אם: אגדה חדשה הופיע לשעת משחק עם כמה צחוקים גדולים, פיסות דמויות מטופשות בצורה הטובה ביותר ותחושה כללית של כיף.

שם המקורי של הסרט: Space Jam: A New Legacy review – 2021

 

 

Exit mobile version