סרטי ילדים לצפייה ישירה

משפחת אדמס 2

הסרט המצויר משפחת אדמס 2 היה הפתעה נעימה הודות לתסריט השנון, צוות השחקנים של הכוכבים והטייק המשובב של הזיכיון. הצלחתו הובילה באופן טבעי למהפך מהיר לסרט ההמשך.
אמנם משפחת אדמס 2 לא יפתיע אף אחד הפעם, אבל הוא כמעט ולא סובל משפל של המשך שמתגלה כיפי לפחות כמו המקור. תגובה מטומטמת? ההמשך אוסף עוד צחוקים ורגעים מזעזעים תוך שהוא כולל הודעה ראויה על משפחה והתאמה.
יום רביעי אדמס (קלואי גרייס מורץ, האקולייזר) עוברת תחושות טיפוסיות לפני גיל העשרה של תהייה אם היא מתאימה למשפחתה. זה סנטימנט מובן עבור רוב בני הנוער, אבל בהקשר של המשפחה של יום רביעי, זה מצחיק כי ברור שהיא מתאימה בדיוק.
גומז (אוסקר אייזק, טריפל פרונטיר) ומורטישיה (שרליז ת’רון,: הסאגה המהירה) מתלבטים איך להתמודד עם חוסר שביעות הרצון הגובר של יום רביעי. והדברים מסתבכים עוד יותר כאשר עורך דין (וולאס שון) צץ בטענה שיום רביעי הוחלף בטעות בלידתו עם הלקוח שלו.
זה הסוג האחרון של דרמה משפחתית שגומז צריך אז הוא אוסף את המשפחה: פוגסלי (ג’יבון ‘רוצה’ וולטון מחליף את פין וולפהארד), הדוד פסטר (ניק קרול) ולרץ’ לחופשה.
סבתא (בט מידלר) נשארת מאחור כדי לשמור על הסדר בבית ולא לעשות שום דבר מטורף… כמו לערוך מסיבה פרועה.

מסלול הטיול של המשפחה לוקח אותם בכל רחבי המדינה מסן אנטוניו למיאמי ועד לגרנד קניון. רוב העצירות הללו מסתיימות בכך שהמשפחה יוצרת כאוס ומהומה בצורה המיוחדת והבלתי מכוונת שלה.
יש יותר ממספיק קומדיה פיזית סלפסטיקית עם הדוד פסטר ופוגלסי כדי לבדר את הצופים הצעירים יותר, אבל משחקי המילים המפוארים והתסריט החכם למעשה הופכים את זה למהנה גם עבור קהל מבוגר יותר.
אזהרה הוגנת: חלק מההורים/אפוטרופוסים עשויים לחשוש מהמשך התקפות הרצח/עינויים של יום רביעי על פוגסלי. זה מצחיק בצורה של ‘ילדים, אל תנסו את זה בבית’, אבל כנראה יגרום לכמה שיחות מביכות מאוחר יותר.
הדינמיקה המשפחתית היא חלק גדול מהכיף. גומז כל הזמן נדחה במאמציו לאשר את יום רביעי, פסטר מנסה לעזור לפוגסלי לדבר עם בנות והפרשנויות השגויות של לארץ’ לפקודות מהמשפחה מספקות חלק מהצחוק הגדול יותר.
אייזק, ת’רון, קרול ומורץ בפרט כל כך נהדרים בתפקידיהם שיהיה כיף לראות אותם חוזרים על תפקידיהם בגרסת לייב אקשן. תפקידו של סנופ דוג כבן דוד זה קצת מוזר של ליהוק פעלולים שהוא ממשיך לעבוד בזכות היוצרים שמתייחסים לדמות כמו בדיחה פנימית שזהו הראפר האייקוני.
גרג טירנן וקונרד ורנון (מדגסקר 3: המבוקשים באירופה) חוזרים לביים את הפרק הזה. אין שינויים בסגנון האנימציה או בעיצובי הדמויות, וזה אידיאלי להמשכיות חזותית.
למרות שיש ארבעה תסריטאים מועדפים, התסריט לא מתנגן כמו אוסף של רעיונות שונים שחוברים יחדיו.
משפחת אדמס 2 לא מאבדת שום דבר מהקסם מהסרט הראשון. זה מתעלה על המקור בזכות הנחת הטיול בכביש ותחושת הכיף המטורפת המתמשכת.

שם המקורי של הסרט: The Addams Family 2 – 2021

 

 

Exit mobile version