סרטי ילדים לצפייה ישירה

אקדמיית הגיבורים שלי

הסרט האחרון של אקדמיית הגיבורים שלי, משימת גיבורי העולם, הוא עוד סרט מצויר מהשורה הראשונה שתספק מעריצים ותיקים. ואולי גם לזכות בכמה חדשים. הפעם כנופיית הגיבורים והגיבורים בהכשרה נאלצת לעצור כת טרוריסטים פרו-אנושית הומאריזה מלשחרר פצצות טריגר שהורגת כל אדם עם מוזרויות או כוחות. המנהיג שלהם, דמות כחולת עור מבשרת רעות בשם פלקט תור (רובי דיימונד), מודאג מכך שהאנושות הטהורה עומדת להיכחד ומבקש לאזן שוב את המאזניים לטובת האנושות.
זו הנחת יסוד נהדרת של התסריטאי יוסוקה קורודה. כמו תמיד, ההיבט הבעייתי ביותר של הזיכיון הזה הוא היעדר מוחלט של גיוון. עם כל כך הרבה מאות של גיבורים, זה מאכזב שהיוצרים לא רואים את הערך הגלום של הוספת דמויות צבע בתערובת.
אקדמיית הגיבורים שלי החביאה את הפצצות הללו ברחבי העולם. על הגיבורים לאתר אותם ולמנוע מהם לגרום נזק בלתי הפיך.
הגיבור הראשי איזוקו מידוריה/דקו (ג’סטין ברינר) הוא חלק מצוות שנשלח למצוא את פצצות ההדק כשהוא נתקל ברודי סול (ריאן קולט לוי). נואש לפרנס את שני אחיו הצעירים, רודי לוקח עבודת שליחים מוזרה שמעמידה אותו בדיוק באמצע הסכסוך בין הגיבורים וההומאריזים.
תקרית מצערת מביאה את דקו ורודי לברוח מהרשויות כאשר Humarize מנסה לתבוע את החבילה המסתורית שברשותו של רודי.

הקצב אינו עקבי במקצת. יותר מדי זמן מושקע על רודי ודקו בריצה. זה יוצר כיסים גדולים של הסרט שבהם שאר הגיבורים נמצאים מחוץ למסך או רק מקבלים כמה קטעי מונטאז’ במקום לקבל תפקידים משמעותיים.
העלילה של בסדר ובעלת קשת מוצקה. ובכל זאת, אלה שמצפים לראות כמה גיבורים בפעולה כמו שהוצגו ב-Heroes Rising כנראה יתאכזבו מעט. כמו סרטים קודמים, הדיבוב האנגלי חזק מאוד והמבצעים מספקים את ההטיות והרגשות המתאימות.
למרות שהן משוכללות והרסניות באופן הולם, חלק מסצנות הקרב מתרחשות יותר מדי זמן. זה הופך להיות שאלה של כמה דם יש לגיבורים להתיז בשדה הקרב בנקודות מסוימות.
פעמים אחרות הקרבות חוזרים על עצמם עם הגיבורים תוך שימוש באותן אסטרטגיות לא מוצלחות שוב ושוב. זה בסדר עם באקוגו הצורמני והאגרסיבי, שכמעט לא מוצג כאסטרטג, אבל לא כל כך חלק עם דקו או שוטו.
זו לא בעיה של שובר עסקה מכיוון שהפעולה כל כך עשויה. הבמאי קנג’י נגסאקי עושה עבודה מצוינת בהסלמה של הקרבות. יש תחושה של עליית רמות עבור חלק מהמורחבים שבהם נבל חושף כוח חדש שמאלץ את הגיבור להגביר את המשחק שלו.
למרות כל הכאוס ומרכיבי הפסולת הרועשים בקרבות, נגסאקי שומר על הפעולה ברורה וקלה להבנה.
אקדמיית הגיבורים שלי: משימת גיבורי העולם היא מהנה, אבל הייתה מרתקת אפילו יותר כשיותר מהגיבורים היו מעורבים בצורה בולטת יותר בתערובת.

שם המקורי של הסרט: My Hero Academia – 2015

 

 

Exit mobile version