סרטי ילדים לצפייה ישירה

לא רעים בכלל

בחורים רעים הופק מסדרת הסרטים לילדים של אהובים. עלילת הגאולה הזו מאפשרת כמה תרחישים מהנים באופן טבעי עם וולף, נחש והצוות שנלחמים באינסטינקטים שלהם כדי לנסות לעשות את הדבר הנכון. עבור חלקם, כמו וולף, טיפול ההמרה אינו גרוע כפי שחשבו. ואולי הם אפילו מקבלים תחושה חמימה ומעקצצת מעצם היותם טובים.
התסריטאים איתן כהן ויוני ברנר נהנים מהפרמיס. לא כל מאמץ של הרעים מצליח וחלקם מרגישים שהם נלחמים בקרב עלייה על משהו שהם לא באמת רוצים.
יש לו הנחת יסוד פשוטה וקלה לתפיסה. כולם אוהבים סיפור גאולה טוב במיוחד כאשר הוא כרוך בסיפור הבלתי ניתן לפדיון. החבר’ה הרעים הכל טוב למי שמחפש סרט מהנה וחכם שמתאים לכל המשפחה.
קבוצה של חיות פחות מחבקות – זאב, נחש, פיראנה, כריש וטרנטולה – תמיד התקשתה להיות מחובקת על ידי החברה. במקום לצאת נגד סטריאוטיפים שליליים הם נשענים אליהם כדי להפוך לכנופיה הידועה לשמצה והמושמצת ביותר בעיר.
כמו כל צוות טוב, כולם מביאים חוה אלברשטיין שירים כישרונות מיוחדים כדי לבצע את השוד שלהם. וולף (סם רוקוול, איירון מן 2) מתכנן את ההופעה. נחש (מארק מרון, ג’וקר) מסתנן למרחבים שקשה להגיע אליהם. כריש (קרייג רובינסון) הוא אמן התחפושת, מה שגורם לבדיחת ריצה מצחיקה מכיוון שאף אחד לא יכול לראות מבעד לכריש בתחפושות דקיקות.
טרנטולה (אוקוופינה, שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות) היא האקר מאסטר בעוד שפיראנה (אנתוני ראמוס, אל תוך הגבהים) היא הקלף הפראי, המנצח.

הבמאי פייר פריפל (אנימטור דמויות ראשי של העלייה של השומרים לא מוערכת) בהחלט הושפע מהטון המגניב הבלתי מתאמץ של טרילוגיית האוקיינוס ​​של סטיבן סודרברג. יש אפילו אזכור של וולף הולך מלא קלוני.
זה לא עולם האנימציה הסטנדרטי של בעלי חיים. בני אדם ובעלי חיים מתערבבים יחד ללא בעיה. ראש העיר הוא שועל – פשוטו כמשמעו – בשם דיאן פוקסינגטון (זאזי בץ, ג’וקר).
הסרט נפתח כשהצוות מבצע שוד בנק פשוט כדי להראות את כישוריהם, אבל הם מסוקרנים עם עבודה שתחזק את מורשתם. פרופסור מרמלדה (ריצ’רד איואדה, המנדלוריאן) אמור לזכות בפרס היוקרתי ביותר של העיר על מאמציו ההומניטריים.
וולף ממציא עוד תוכנית אב, אבל שיהוק קל גורם להם לתפוס אותם על ידי מפקד המשטרה מיסטי לוגינס (אלכס בורשטיין, איש משפחה). כתבת הטלוויזיה המוגזמת טיפאני פלאפיט (לילי סינג) נמצאת ממש במקום ומדווחת על הסיפור הגדול ביותר של השנה.
עם טריק אחרון בשרוול, וולף מוכר את מרמלדה על רעים גואלים שמעולם לא היה להם סיכוי טוב להיות משהו שונה. דיאן מסכימה באי רצון בעוד מרמלדה מנסה לעשות את הבלתי אפשרי בהפיכת הרעים לטובים.
הסרט משתמש בסגנון שונה של אנימציה עם יותר הצללות תאים כמו זה שנמצא במשחקי וידאו. זה נותן לחבר’ה הרעים יותר חזותית מסוג קומיקס עם קווי דיו עבים יותר סביב הדמויות והאובייקטים שנותנים מראה כמעט תלת מימד.
יש גם כמה טוויסטים חכמים, כך שהסרט לא הולך בדרך משעממת וצפויה. הטעות המשמעותית היחידה היא המערכה הסופית נוגדת את הדינמיקה המגניבה והעדינה של אושן לטובת יותר עימות קומיקס מופרז שמרגיש לא במקום.
בסופו של דבר, זו התנגשות בסגנון מינורי לסרט שיש בו הרבה קסם והומור חכם. סוף השבוע הזה יהיה זמן נהדר ליהנות מהחבר’ה הרעים בפעולה.

שם המקורי של הסרט: The Bad Guys – 2022

 

 

Exit mobile version