סרטי ילדים לצפייה ישירה

דוקטור סטריינג’ בממדי הטירוף

אם יש דבר אחד שלמדנו על וקטור סטריינג’ בממדי הטירוף עד כה, זה שהוא, ובכן, גדול. מאוד גדול. אתם פשוט לא תאמינו עד כמה הוא גדול, עצום, מדהים, מדהים. אבל הנה השאלה האמיתית: האם הוא יהיה גדול כמו Spider-Man: No Way Home? הסרט הבא ביקום הקולנועי של מארוול, דוקטור סטריינג’, עתיד להרחיב בפראות את השטויות המעצבנות את המציאות שהתבשלו דרך לוקי, מה אם…?, אותה עכביש המסך הגדול. , מעיף את מאסטר אומנויות המיסטיקה של בנדיקט קמברבאץ’ לערימה שלמה של כאוס. יהיו גרסאות בשפע. יהיו יקומים חלופיים מנקרי עיניים. יהיו, לפי הטריילר האחרון, דינוזאורים. האיש המוביל שלה מצפה לתגובה רצינית.
שדוקטור סטריינג’ שלו נראה לאחרונה כשהוא מתקן סדקים בחופזה במציאות בסוף הסרט “אין דרך הביתה”. “זו הולכת להיות מהומה מוחלטת. ואם זה מוריד את רמת האמביציה שיש לו, נהיה לנו הצלחה

והמחץ הכפול הוכיחו שדוקטור סטריינג’ באמת משחק טוב עם אחרים אחרי הכל. וסרט הסולו השני שלו מוצא אותו חובר עם חוברת קומיקס אהובה. פנה את מקומו לאמריקה צ’אבס, בגילומה, צעירה עם יכולת לנווט את דרכה במציאות השונות שירים בוקר טוב המרכיבות את הרב-יקום, שעומדת להציב כל מיני התלבטויות עבור מטיל הכישוף האהוב עלינו. “מוזר עדיין לומד על הרב-יקום”, מתגרה הבמאי סם ריימי. “והנה דמות שבאמת יכולה לנסוע דרכה. הוא כל כך יודע-זה כל הזמן, וצריך ללמוד מילד כנראה חכם”. הנה תמונה בלעדית של הזוג, שלכאורה נלכד – אבל על ידי מי?
עם זאת, מעבר לכאוס, הקטל והצ’אבס של כל זה,  הוא סיפור דוקטור סטריינג’ לכל אורכו – כזה שיתעמק עד הליבה של הדמות. “יש הרבה התחשבנות”, אומר קמברבאץ’. והרבה גילוי עצמי. סטריינג’ הוא כמעט זר לעצמו לפני שהסרט הזה מתפתח וחושף את מה שבעצם, בטבע שלו, שהוא צריך אז להתעמת או להתנגד או ליפול לתוכו או להיות.” לתשובות לשאלות מיהו סטריינג’ באמת, לא יהיו תשובות קלות. “יש כמה רעיונות מאוד נועזים, וכמה מבחנים יוצאי דופן של ומפגשים”, ממשיך קמברבאץ’. “יש כמה מסקנות מאוד לא צפויות.”

שם המקורי של הסרט: Doctor Strange in the Multiverse of Madness 2022

 

 

Exit mobile version