סרטי ילדים לצפייה ישירה

מלך האריות

ראשית, מלך האריות הוא סרט מעולה כי יש כאן סיפור נהדר, עם הרבה שיעורי חיים. אחד האהובים עלי הוא לא להתעכב על העבר, אלא פשוט ללמוד ממנו. אין שום דבר שאתה יכול לעשות כדי לשנות את זה. יש גם אקונה מטטה, השיר המגניב שילשים אוהבים. זה אומר שאין דאגות במשך כל שאר הימים שלך. ודיסני הלכו עם המהלך החתימה שלהם – הרג הורה. בסרט הזה היו גם אקשן, רומנטיקה וקומדיה.
זה תזמון מושלם לקרב הזה של סרט דיסני מונפש (שלא פיקסאר), שכן אני בדיסני השבוע, לוקח חלק במלחמת הכוכבים 5k.
אני הולך להתרחק משנות ה-80 בשביל הקרב הזה. התפתיתי ללכת עם השועל והכלב, אבל החלטתי ללכת עם הסרט האהוב עליי של דיסני – מלך האריות.

בסרט מלך האריות יש משחק הקול מעולה. אתה לא יכול להשתבש עם ג’יימס ארל ג’ונס! ג’רמי איירונס לוהק בצורה מושלמת לתפקיד הצלקת המרושעת. גם לסימבה הצעירה והבוגר היו שחקנים טובים – ג’ונתן טיילור תומס (בתקופת הזוהר שלו בשיפוץ הבית) ומתיו ברודריק בהתאמה. ניית’ן ליין היה מבריק בתור טימון, והיה לו כימיה נהדרת עם הפומבה של ארני סבלה. וכמובן, היו לנו וופי גולדברג, צ’יץ’ מרין וג’ים קאמינגס בתור הצבועים.
לסרט הזה היה גם פסקול מדהים, שנכתב על ידי אלטון ג’ון האגדי. “מעגל החיים” עדיין גורם לי לצמרמורת ממש בתחילת הסרט. האקונה מטטה נשאר איתך. זה תקוע לי בראש מאז שהזכרתי את זה למעלה. גם היו להיטי ענק בכמה מדינות. החוזק של המוזיקה והסיפור גם עזרו להפוך את מלך האריות לאחד הלהיטים הגדולים של ברודווי.
הסרט הקלאסי הזה תמיד יהיה אחד הלהיטים המתמשכים של דיסני.

שם המקורי של הסרט: The Lion King 1994

 

 

Exit mobile version