סרטי ילדים לצפייה ישירה

אמיצה

הסרט אמיצה מתרחש בימי קדם בממלכת דונברוך הסקוטית ומתמקד בנסיכה בשם מרידה, בתם של המלך פרגוס והמלכה אלינור. כשאלינור אומרת למרידה שהיא חייבת להתחתן עם נסיך, מרידה מבקרת מכשפה שנותנת לה כישוף שישנה את דעתה של אלינור. עם זאת, בסופו של דבר היא מקבלת יותר ממה שהתמקדה. עם זאת, צרות מתעוררות כאשר אלינור נכנעת לקללה בהמית והופכת לדוב.
סיפור העלילה של הסאט לילדים אמיצה מתחיל בממלכת דונברוך הסקוטית, כשהמלך פרגוס מציג את בתו הצעירה מרידה עם חץ וקשת ליום הולדתה, לאי הנוחות של אמה של מרידה, המלכה אלינור. במהלך הטיול שלהם, דוב ענק בשם מורדו תוקף את המשפחה. פרגוס נלחם מהדוב כדי לתת לאלינור ומרידה אפשרות לברוח, במחיר רגלו השמאלית.
שנים לאחר מכן, אלינור, שילדה מאז נערים משלישיות זהות, מנסה ללמד את מרידה בדרכי בית המשפט. הנסיכה, לעומת זאת, נחושה להתאמן בחץ וקשת ולחקור את הממלכה על סוסה, אנגוס, במה שאמה מכנה בצורה לא דומה.

בקרוב, הלורדים מקינטוש, מקגופין ודינגוול מגיעים להתחרות על משחקי ההיילנדס ולהגיש את בני בכוריהם בתחרות על ידה של מרידה. מרידה בוחרת בחץ וקשת כאתגר לקבוע את ארוסתה. בנו של לורד דינגוול מנצח במקרה, אך מרידה נכנסת לעצמה כבת בכורה לדונברוך ויורה ביעדים מעל התנגדויותיה של אלינור. השניים נושרים, וכתוצאה מכך קורעת השטיח בעבודת יד של מרידה המתארת ​​את המשפחה, ואלינור זורקת את קשתה של מרידה לאח.
בבריחה ליער בבכי, מרידה נתקלת בנתיב של ויל אוספס המוביל סרטים חדשים לילדים אותה לבקתת מכשפה מבוגרת. מרידה מתמקחת עם המכשפה על כישוף שישנה את אלינור, ובכך ישנה את גורלה של מרידה. המכשפה מעלה עוגה למרידה, שחוזרת לטירה ומגישה אותה לאמה. אלינור אוכלת את העוגה וכעבור זמן קצר נכנעת לקללת העוגה, שהופכת אותה לדוב המחזיר לעצמה את חושיה האנושית אך אינו מסוגל לדבר. מרידה ואלינור מתגנבים מהטירה על פני פרגוס והחמולות המבקרות בעזרת השלישייה וחוזרים לקוטג ‘של המכשפה, שם הם מוצאים שהמכשפה נעלמה מזמן מכיוון שהיא “אזל מהמלאי”, אך הודעה נותרה למרידה: הכישוף יהיה קבוע אלא אם כן יבוטל עם הזריחה השנייה. המכשפה משאירה למרידה חידה, ומזכירה כי יש לתקן קשר קרוע בגאווה. מרידה צומחת ותזזיתית ומשליכה את שיקויי ההודעה האחרים, שמעמיסים את הקדרה. אלינור מגינה על בתה כשהפיצוץ הורס את הקוטג’. כשמתחיל לרדת גשם, האם והבת מחליטות להישאר בלילה מה שנשאר מהקוטג’.

למחרת בבוקר, מרידה מלמדת את אלינור כיצד לתפוס דגים מהנהר, והשניים מתחילים להתפייס. עם זאת, במשך תקופה קצרה אלינור מתחילה להתנהג כמו דוב בר, כמעט מכביד את מרידה. הם מובלים על ידי חכמות נוספות לחורבות טירה ישנה. בחדר הכס, מרידה מוצאת חריטת אבן פגומה, המתארת ​​שלושה אחים; האח הרביעי נותק משלושת האחרים, בדיוק כמו שמרידה ניתקה את אמה מהשטיח. מרידה מבינה שהקללה התרחשה לפני כן, וכי האיש הפך לדוב המשתולל מורדו, ואלינור תאבד את כל עקבות אנושיותה זהה אם לא ישברו את הכישוף בזמן. בדיוק אז, היא מותקפת על ידי דוב השדים ובקושי בורחת. הם נוסעים חזרה לטירה כדי לתפור את השטיח המשפחתי יחד. הם מוצאים את פרגוס ואת האדונים על סף מלחמה בגלל מעשיה של מרידה. מרידה מחזיר את ארבע הפלגים יחד ומכריז שצריך לבחור עם מי הוא מתחתן על פי ליבו. המחזרים שלה מסכימים, וקובעים שנישואיהם המסודרים הם רעיון אבותיהם. לפיכך, מנהיג החמולה מסכים כי בניהם חייבים לזכות בלבה של מרידה לפני שיזכו בידה. פרגוס חוזר לזמן קצר לחדר השינה שלו כדי למצוא את אלינור וכשהוא מוצא את בגדיה הקרועים של אלינור ומיטתו המרוסקת, מטעה את אשתו כמתה, הוא פורץ לחדר השטיח, שם הוא מוצא את מרידה ואלינור את הדוב. אלינור, שוב חוזרת לדוב אמיתי, תוקפת את פרגוס, ואחרי שחזרה לתודעה האנושית והבינה שהיא פוגעת גם במרידה וגם בפרגוס, אלינור בורחת.

מרידה מנסה לשכנע את אביה שהדוב הוא אלינור, אך פרגוס, שהוכרז פעם על ידי אלינור כ”לא מאמין בקסם”, נועל אותה בחדר ויוצא לדרך עם הלורדים כדי ללכוד ולהרוג את הדוב. מרידה משוחררת בעזרת שלושת אחיה, שהפכו לגורים לאחר שמצאו ואכלו את מה שנשאר מעוגת המכשפה, והארבעה הולכים בעקבות החוכמות למקום בו פרגוס לכד את אלינור. מרידה מגן על אלינור בהתעמת עם פרגוס, אך מורדו תוקף את המפלגה. כשהוא מזנק למרידה, אלינור מתערב ונלחם במורדו. אלינור מתבסס על מורדו על עמוד אבן מוחלש, שבדיוק בזמן קורס עליו והורג אותו. הקבוצה רואה חכם
הקבוצה רואה רסיס מגיח מגופו של מורדו, החושף את צורתו האנושית של האח הרביעי, שרוחו משוחררת כעת מהקללה. לאחר מכן הוא טס משם כדי להצטרף לשאר החכמים. מרידה האמיצה מניחה את השטיח המתוקן על אמה הפצועה. השמש מתחילה לעלות, והכישוף על אלינור מתחיל להיות קבוע ומרידה מנסה להחזיר את אמה, אבל זה לא עובד ומרידה בוכה. בתהליך, היא סוף סוף מתקנת את הקשר שלה עם המלכה אלינור, ואלינור ובניה הופכים חזרה לבני אדם, אם כי עירומים. כעבור כמה ימים החמולות יוצאות לארצותיהן ומרידה ואלינור רוכבות על סוסיהן, חולקות מערכת יחסים קרובה יותר מבעבר. השלשות מתרפקות על אחת הסירות היוצאות, ואילצות את אביהן לרדוף אחריהן בסירת משוטים.
בסצנה שלאחר זיכויים, אחד השומרים מול הטירה מתעורר על ידי עורב המחמד של המכשפה ומבקש ממנו לחתום על אוסף גדול במיוחד של פסלים מעץ דובי עץ, שקנתה מרידה מהמכשפה מוקדם יותר בסרט.

שם המקורי של הסרט: 2012 – Brave

 

 

Exit mobile version