סרטי ילדים לצפייה ישירה

מכוניות 1

הסרט מצויר מכוניות 1 נפתח במירוץ האחרון של עונת מירוצי מכוניות המניות של פיסטון 2006 ואליפות המסלול המהיר של הדרום, שם מכונית מירוץ טירונים מיומנת אך שחצנית, ברק מקווין, עקפה את יריביו, עברה תאונה ענקית, ובנתה יתרון עצום על הגנתו של הגביע בקרוב, שבע פעמים שיצא בדימוס, רצועת “המלך” ווטרס וסגנית אלופת רב שנתי צ’יק היקס. עם זאת, בגלל סירובו לבצע עצירות קבועות ולקבל צמיגים חדשים, צמיגיו השחוקים האחוריים פרצו בלהבות בסיבוב האחרון, וגרמו לו להחליק ובסופו של דבר לזחול לקו הסיום, ובקושי הצליח לקשור את המלך וצ’יק היקס פנימה. גימור צילום על ידי הוצאת לשונו בקצה קו הסיום. פקידי המירוץ מודיעים כי מכיוון ששלושת המרוצים קשורים גם בנקודות העונה הכוללות הם יתחרו במירוץ שובר שוויון אחרון שייערך במסלול המהיר הבינלאומי בלוס אנג’לס בעוד שבוע כדי לקבוע את האלופה.
באנימציא מכוניות 1, בעת נסיעה במורד הכביש המהיר 40 לקליפורניה, ברק נפרד ממאק, משאית התחבורה שלו, ובעודו מנסה להדביק הולך לאיבוד בכביש 66 האמריקני, ותופס את תשומת ליבו של שריף רדיאטור ספרינגס המקומי בתהליך. מתחיל מרדף, שבמהלכו ברק מתרסק ומסתבך בחוטים ופוגע בתהליך ברחוב הראשי של העיר.

ברק מועבר לבית המשפט לתעבורה, שם תובעת עו”ד העירייה סאלי קאררה נגד ברק. הוא נידון לסלול את סרטים לילדים בעברית הכביש מחדש באמצעות “בסי”, מכונת הנחת אספלט. רק מעוניין לעזוב וזעם מאוד, הוא עושה ניסיון בריחה לפני שהתחבר, רק כדי להבין מיכל הדלק שלו נשלף. ברק ממהר במהלך יום הסלילה הראשון שלו ומשטח הכביש החדש הוא כה מהמורות, בלתי שמיש, לא אחיד ועניים עד שאומרים לו שעליו לגרד אותו ולהתחיל מחדש.
בהמשך הסרט מכוניות 1, כאשר דוק האדסון מציע לברק עסקה לנצח את דוק במרוץ סביב באט של ווילי והוא חופשי ללכת, ברק מקבל בשקיקה. הוא משאיר את דוק באבק בקו ההתחלה, אך מאבד שליטה על סיבוב העפר הרופף ומתנגש בתיקון קקטוס. בזמן שגרר העיר, מטר, מוציא את ברק מתיק הקקטוס בו נחת, דוק משייט ללא מאמץ לקו הסיום לאחר שהודיע ​​לברק שהוא דוהר כאילו הוא מתקן דרכים. ברק נאלץ לגרד את המדרכה המפוצצת ולהתחיל מחדש. לאחר שברק משלים קטע מהדרך למשך הלילה, מטר שואל אם הוא רוצה לעשות משהו מהנה. הוא מגלה שמאטר דיבר על משחק שנקרא “טיפת טרקטורים”. ברק מנסה לסגת אך משוכנע על ידי מטר. מטר מראה לו כיצד להטות טרקטור. הוא מתגנב לישון אחד ופתאום מבהיר את צופרו וגורם לטרקטור להגיב ולהתהפך לאחור ונפיחה (אש אחורית). ברק שמסתובב מתקרב לטרקטור כשמאטר קורא לו לעשות זאת. ואז ברק שואג מנוע שמתעורר אי פעם טרקטור בשטח כשכולם מתהפכים ומפליצים בבת אחת. יש להם רגע צחוק, אך לפתע מתעורר פרנק, מקצרה אדומה עם אישיותו של שור המגרש אותם מהשדה על ידי איום לטחון אותם עם הלהב שלו.

ככל שחולפים הימים שלאחר מכן, ברק מוטרד מסיוטים של צ’יק היקס שזוכה בגביע הבוכנה ונחת את דינוקו. הוא מתחיל להתיידד עם תושבי העיירה וללמוד עוד על העיירה בתהליך: איך רדיאטור ספרינגס הייתה פעם עיר משגשגת עד להשלמת הכביש המהיר הסמוך עקפה את העיירה הקטנה, מנעה ממנה את התנועה העסקית והמבקרים בה ובאופן אירוני, מקפחת את העוברים העוברים מבקרים מהיופי הטבעי שנמצאו בנוף לאורך הכביש המהיר הישן, איך סאלי השאירה אחריה את חייה העשירים אך האומללים כעורכת דין עירונית, מהי הטיה על טרקטורים ואיך דוק הדסון היה פעם מכונית מירוצים מפורסמת בעצמו ההדסון הורנט ופעם שלוש אלוף גביע הבוכנה – עד להתרסקות איומה בשנת 1954 סיימה את קריירת המירוצים שלו.
דוק מסרב במרירות לחשוף הרבה על עברו למרות שברק היה עד שהוא נסחף במומחיות דרך העפר הרופף של באט של ווילי שבו ברק התרסק, וסימן את הגביעים הישנים שלו כחבורה של כוסות ריקות.
עד שברק יסיים לרצף את הכביש הראשי של רדיאטור ספרינגס, הוא יצר קשר עם העיר ותושביה. במקום לעזוב מיד לקליפורניה כפי שהיה להוט לעשות בהתחלה, הוא מבלה את היום בסיור בעסקי העיירה, מקבל בתהליך שכבה חדשה של צבע וצמיגים חדשים ומשתתף במסיבת שיוט באותו לילה. אבל הוא נמצא לפתע ואז נסחף במשאית שלו, מאק, בלי אפילו סיכוי להיפרד מ רדיאטור ספרינגס. תושבי העיר עצובים לראות אותו עוזב, וסאלי נרגנת לגלות שדוק הוא שהודיע ​​בסופו של דבר לתקשורת על מקום הימצאו של ברק.
המירוץ האחרון בין ברקים, המלך וצ’יק נפתח במה שפרשני הגזע מכנים המרוץ הגדול בהיסטוריה. ברקים מוסחים על ידי זיכרונותיו מ”מעיינות הרדיאטור “, כשהוא מאבד זמן לת ‘
עוד מידע על טקסט המקור הזה

שם המקורי של הסרט: Cars – 2006

 

 

Exit mobile version