סרטי ילדים לצפייה ישירה

מי הפליל את רוג’ר ראביט

מי המסגר את רוג’ר ראביט מתחיל בסרט המצויר של רוג’ר ראביט שנועד להיות בייביסיטר במה שהוא מאוד קריקטורה כמו טום וג’רי לפני שבמאי עולם אמיתי קורא לחתוך כי רוג’ר עושה את הסצנה לא נכון. ראשי האולפנים רוצים שהבלש הפרטי אדי וליאנט (הוסקינס) ישגיח על אשתו של רוג’ר ג’סיקה שאולי בוגדת בו.
אדי מגלה במהירות שג’סיקה משחקת במשחקים שדוחפת את רוג’ר מעבר לקצה. כאשר האיש שג’סיקה שיחקה במשחקים נרצח רוג’ר הופך לחשוד העיקרי. אדי מחליט לחקור כשהוא פוגש את השופט דום (לויד) שרוצה שנמצא ארנב. אדי חייב למצוא את הרוצח האמיתי גם אם זה אומר לעבוד עם רוג’ר. כאשר המקרה ממשיך להתפתח אדי מוצא את עצמו בתוך נושא וקונספירציה גדולה יותר שמתרחשת בעיר.
מי הפליל את רוג’ר ראביט הוא סרט שבסופו של דבר מערבב קריקטורות ועולם אמיתי שגורם לכל דבר להראות נורמלי כשהשניים מתערבבים זה עם זה. הניסיון לפתור את המקרה הוא דברים פשוטים מאוד ומצליחים באמת לדחוף את גבולות הזוג המוזר על המסך עם רוג’ר ואדי. יתרון גדול נוסף צריך להיות הנבל שיוצא מפחיד באמת ויכול להיות מפחיד יותר מרוב אייקוני האימה. זה עמד גם במבחן הזמן אך ההחלטה לקבוע את הפעולה בשנות הארבעים מה שלא הורס את הרעיון לשחרור שנות ה -80. זה תמיד ייזכר כקלאסיקה שתזכר כל מי שראה את זה. (8/10)

הדמויות בסרט לילדים מי הפליל את רוג’ר ראביט

בוב הוסקינס: אדי וליאנט הוא בלש פרטי שמתקבל לעבודה לרגל אחר אשתו של רוג’ר ראביט רק כדי שבסופו של דבר יצטרך להגן על רוג’ר שמסופג לרצח. הוא שונא סרטים מצוירים כי אחד הרג את אחיו אבל הוא רוצה לראות את סרטים לילדים קטנים האמת משוחררת. בוב מראה כמה טוב היה לשחקן עם התפקיד הזה שנאלץ לעבוד בלי כוכב משותף על המסך ולמסמר את הכל במקום אחד. (9/10) אדי

כריסטופר לויד: השופט דום הוא החוק החדש בעיר טון והוא מנסה להיפטר מרוג’ר, הוא אחד הדמויות הכי פסיכוטיות שראיתי כי הוא ישרוף כל קריקטורה בחומצה. כריסטופר יוצר את אחד הנבלים הכי מרושעים שראיתי. (9/10) אבדון

צ’רלס פליישר (קול): רוג’ר ראביט הוא הארנב המוביל שממוסגר לרצח שנאלץ לעבוד עם אדי כדי לגלות את האמת תוך הימנעות מהאבדון השופט המרושע. רוג’ר יוצא כדמות מצוירת מקורית טובה מעורבת עם אמיתיים. (8/10)

ג’סיקה ארנב: ג’סיקה היא אשתו של רוג’ר שמתקיימת במשחקים אך נאמנה עד הסוף לרוג’ר, היא תעמוד לצדו ותיתן לנו את הכניסה לדמות הסקסיסטית בתולדות הקולנוע. ג’סיקה גורמת לכולם לעצור ולהביט על המסך כשהיא דולקת. (8/10) ג’סיקה

צוות שחקנים: מי הפליל את רוג’ר ראביט מכיל תערובת של דמויות מצוירות שכולנו מכירים ואוהבים מעורבב עם אנשי העולם האמיתי שנמצאים בעולם האמיתי.

שם המקורי של הסרט: Who Framed Roger Rabbit – 1998

 

 

Exit mobile version