סרטי ילדים לצפייה ישירה

מלחמה בגן חיות 2

בסרט אנימציה מלחמה בגן חיות 2, הפיל ניוק מוצא את עצמו בוחר בהרפתקאות בין-גלקטיות על פני עבודת השולחן שלו כאשר הוא נקרא לעזור לרובוט B52 להילחם בבוו בו סקוואל החזק, עכבר מרושע שרוצה לשים את ידיו על “הרוטב”, מימד שכאשר נכנסים יש הפתעות לכולם. בו בו מתכננת להשתלט על העולם בזמן שהנסיכה איננה בירח הדבש שלה, ולכן נוק ו- B52 נותרים בכוחות עצמם כדי להגן על הזובר.
בו בו, העכבר המרושע, עובד עם האתגרים שנזרקים בדרכו מבלי לוותר, וגם נוק ו- B52 נלחמים קשה גם כן. כתוצאה מכך אנו רואים קרבות מיני שמתרחשים מחוץ לשתי ספינות החלל העוטפות אויבים אלה; כמה קרני אקדח לייזר נורות זו על זו בכמה ספינות חלל וכוכבי שביט עפים מסביב. אחרת, זה בעיקר קרב מילולי, מכיוון שדמויות אלה אינן עוזבות את ספינות החלל שלהן, ואין כמעט שום פעולה שמתרחשת. במקום זאת, יש דיאלוג רב, שלעתים נראה מתקדם לילדים צעירים יותר, קהל היעד של הסרט הזה.

מלחמה בגן חיות 2 מציג במקום פעולה על המסך, שני האויבים הללו מנסים להערים זה על זה על ידי שידול למגוון חברים ותיקים וחדשים שיעזרו להם. הם משוחחים עם כל אחד מהם, ומסבירים שוב ושוב מה המשימות שלהם. דמויות אלה סרטי מלחמה מופיעות על מסך בתוך החלליות והן מדברות עם בו בו או עם נוק ו- B52 על תוכניות להצלחה. זה קורה מספר רב של פעמים, כאשר כל דמות מוצגת, ואז בו בו קושר עם שותפיו לפשע על הספינה, ומדבר על צירופם החדש לצוות, בעוד נוק ו- B52 עושים זאת גם בצד שלהם.
בסופו של דבר, הטוב שורר והנסיכה חוזרת בצורה מפתיעה להתעמת ולהערים על הרוע שבידו. האנימציה מרשימה בזכות מה שחסר בסטורי ובאקשן, וילדים צעירים ישבו על ידי העכבר הנבל והפיל ההרואי.

שם המקורי של הסרט: Zoo Wars 2 – 2019

 

 

סרטי ילדים נוספים

Exit mobile version