סרטי ילדים לצפייה ישירה

מוליכי הזאבים

מיוצרי סוד הקלים ושיר הים מגיע סרט האנימציה הטוב ביותר של השנה (ולא, עוד לא ראיתי את נשמה). וולפווקרס מספרת את סיפורה של רובין, ילדה אנגלית שעברה להתגורר באירלנד עם אביה הצייד בהוראת אוליבר קרומוול (סיימון מקבורני) ששכר אותו להרוג חבורת זאבים פראית.
מדוכאת בתחושות הבדידות ומחלת הבית, בתוספת החיסרון הכללי של היותה נקבה בתקופת ימי הביניים, רובין לוקחת על עצמה לעזוב את גבולותיה החדשים במקום בו היא מגלה שהזאבים שאביה נשלח להרוג אינם רק זאבים רגילים. הם מובלים על ידי שני בני אדם שיש להם את היכולת להפוך לזאבים בשנתם, למשל וולפים.
לא ציפיתי להרבה כשהתחלתי לצפות ב Wolfwalkers, פשוט בגלל שהטריילר לא עשה לזה שום צדק, ולא ראיתי את העבודות האחרות של Cartoon Saloon. אם כי, אני שמח לדווח שהייתי המום עד כמה הסרט הזה מרהיב, מהאנימציה שלו ועד למוזיקה שלו – הסרט כולו הוא חגיגה לעיניים ולאוזניים. עיצוב האנימציה Cartoon Saloon בחר לנצל גורם לסרט להיראות כאילו אנימציה של ספר תמונות לילדים, והוא נראה פנטסטי, גם בתקופות שהדמויות נראות קצת לא במקום כשהרקע ותושביו עדיין.

עיצובי הדמויות הם דינמיים ומקוריים, והכתיבה איכותית ביותר. זה בסך הכל סרט פנטסטי, אבל חבל שמדובר בבלעדי של Apple TV + מכיוון שנראה שזה שירות זרימה שלמעשה אין לאף אחד. אם הייתי אפל, הייתי מגיש סרטים ישראלים ישנים את הסרט הזה להשכרה או אפילו מגיש אותו בחינם לזמן מוגבל בעונת חג המולד הזו.
קשה למצוא שלילי בסרט הזה כיוון שנהניתי ממנו כל כך, אבל אציין שלמרות כל ההופעות הקוליות טובות כמו שאר הסרט, מצאתי שהן קצת טיפה ויבשה . עם זאת, יוצאים מן הכלל הבולטים כוללים את Honor Kneafsey (Robyn), Eva Whitaker (Mebh), ו- Sean Bean (Bill), אשר כל אחד מהם נותן הופעות תוססות יוצאות דופן.
Wolfwalkers הוא כרגע הבחירה שלי בפרס האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר. זהו סיפור מקורי המושלם הן לילדים והן למבוגרים.

שם המקורי של הסרט: Wolfwalkers – 2020

 

 

Exit mobile version