סרטי ילדים לצפייה ישירה

הרפתקאות פין וג’ייק

הרפתקאות פין וג’ייק היא סדרת הטלוויזיה הפנטזית המצוירת של הרשת המצוירת הרפתקאות זמן חוזר לסדרת רשת בת ארבעה חלקים בשירות הזרמת HBO Max בכותרת המשנה, ארצות רחוקות. חלק א ‘של הספיישל הזה נקרא “BMO”. לוח הסטורי שלו מפוקח על ידי מירה אונג צ’ואה, עם אנימציית פיקוח בבימויו של קימסון אלברט.
כפי שמציע הכותרת של מאמר זה, אין ספוילרים לפני אלה שראו את הסדרה המקורית אך טרם ראו את הפרק!
החלק הראשון הזה של זמן ההרפתקאות: ארצות רחוקות מוכיח את עצמו כתוספת מדהימה לריצה המקורית של המופע באמצעות השימוש בהפניות מקראיות ופופ-תרבותיות, עיצוב אמנות, תסריטאות וציון מוזיקלי.

העלילה של “BMO” מתמקדת בחברת הרובוט הקטנה של פין וג’ייק BMO (ניקי יאנג) כשהוא מנווט במצולות החלל. במסעו הוא מתוודע לציוויליזציה חדשה של דמויות, ומסע חדש מוגדר לאבן לסדרה. BMO תמיד היה הלב והריח של המופע, וכאן הוא מקבל זמן הרפתקאות משלו – ארבעים וחמש דקות (או כמעט שעה) ליתר דיוק. כדמות, הוא זוכה לתסריט ופיתוח נהדר, שמוכיח את עצמו כגיבור ומנהיג ללא בעליו הארציים.

האנימציה בפרק מיוחד זה מציעה מבט כוכבי על החלל שלא נחקר לעתים קרובות במהלך הסרט המקורי של סדרת הטלוויזיה, אשר לרוב התרחשה על כדור הארץ. כאן מראים לנו שהטבע יכול להיות יפה ולא משנה לאן אנחנו מטיילים. בנוסף, טים קיפר מלחין את המוזיקה הנהדרת של הפרק. הן האנימציה והן המוזיקה שווה להישאר עד לסוף הרצף שלאחר הקרדיטים, שם חשוב לשים לב לצוות סרטים מומלצים 2020 השחקנים ולצוות האנימציה שמתאמצים להפוך את המיוחד הזה לחיים.

הפרק מפתח את הנושאים בנושא הציוויליזציה ומציע את הפיתרון שכולנו חייבים לעבוד יחד בלי אנשים או קבוצות מובילים מסוימים שנמצאים בכדי לתת פקודות. BMO משמש כדמות מושיעה לאוכלוסייה חדשה של אנשים והוא אכן “הילד הגדול שלו”.
“BMO” הוא חלק ראשון ומבטיח בספיישל זמן ההרפתקאות: ארצות רחוקות. זה מבשר על חלוף זמן מאז סיום הסדרה. סגנון האנימציה שלה, הפניות למדע בדיוני, מוסיקה וסיפורי סיפורים מזכירים לנו עד כמה הסדרה הייתה נהדרת ועדיין, וכי סיפורים כאלה יכולים להיות נצחיים.

שם המקורי של הסרט: Adventure Time – 2010

 

 

Exit mobile version