סרטי ילדים לצפייה ישירה

מוצאים את דורי

מוצאים את דורי מספר את סיפורו של דג הכחול הידידותי אך נשכח ומתחיל בחיפוש אחר הוריה שאבדו זה מכבר, וכולם לומדים כמה דברים על המשמעות האמיתית של המשפחה בדרך.
מציאת דורי מתחילה כשאנחנו לומדים איך דורי איבדה את הוריה ובילתה כל חייה בחיפוש אחריהם לפני שנתקלה במרלין. אנחנו עוברים אחרי הנמו הממצא שבו דורי מקבלת תשוקה חדשה למצוא את משפחתה פעם נוספת.
דורי רוצה לנסוע מעבר לאוקיאנוס ומצטרפים אליו מרלין ונמו, שם דורי נלקח לבית חולים לדגים. דורי נאלצת לעבוד עם האנק התמנון בזמן שנמצא בבית החולים כדי למצוא את הוריה בזמן שמרלין ונמו כשאנחנו מקבלים פלאשבקים מילדותה.

מוצאים את דורי הוא סרט ההמשך של Finding Nemo האהוב מאוד, אך הפעם עלינו למצוא את Dory כשהיא מחפשת את משפחתה בבית חולים לדגים. כן אז אין לזה שום הרפתקה ובסופו של דבר מרגיש כמו קריעה של צעצוע של סיפור 2 בכך שדמות אחת מוצאת זהות משלהם עם דמויות משנה חדשות והגיבור השני צריך לחפש אותם. אני יודע שכל זה נשמע קשה אבל אנחנו מצפים לברק מפיקסאר וזה לצערנו רק עוד סרט המשך לתפוס מזומנים שבו לא באמת היה סדר המשך.
הדמויות בסרט מוצאים את דורי

דורי: דורי רוצה להמשיך במסע שלה למצוא את סרטים חינוכיים משפחתה שמשמעותה היא צריכה לצאת להרפתקה שלה מעבר לאוקיאנוס יחד עם מרלין ונמו. היא מוצאת חברים חדשים בחיפושים כמו גם ישנים, אך הכי חשוב שהיא תקבל את ההזדמנות לראות סופית את הוריה שוב. דורי היא הדמות שאנו מכירים מהטיול הראשון אבל בזה היא עוברת כשגרה של קווי קומדיה.

מרלין: מרלין נרתע כתמיד לנסוע מעבר לאוקיאנוס, אך הוא יודע שדורי עזר לו ולכן הפעם הוא יוצא להרפתקה זו. מרלין זהה כמעט כמו שקודם לכן דואג למה שקורה.

האנק: האנק הוא התמנון שמפחד מהאוקיאנוס ורוצה ללכת לתערוכה כדי לחיות את חייו, אך לשם כך הוא צריך לעבוד עם דורי דרך בית החולים לדגים. יש לו את הדמיון לדמויות החכמות מהנמו של הטנק שהיה הראשון. האנק הוא תוספת טובה לצוות השחקנים הזה שהוא החבר העמיד בקאסט.

גורל: הגורל הוא כריש לוויתן שהיה חבר ילדות של דורי כשהיו מדברים דרך הצינורות. לגורל יש זלזול טוב עם ביילי במתחם הסמוך שלה. הגורל הוא מה שתצטרך לכנות דמות משנה טיפוסית שמקבלת כמה צחוקים וחשובה לתוצאה הסופית.

דמויות נוספות: במציאת דורי יש סט חדש של דמויות משנה שכולן יוצאות טוב מבלי להיות בלתי נשכחות באמת.

Finding Dory – 2016

 

 

Exit mobile version