סרטי ילדים לצפייה ישירה

8 לילות מטורפים

8 לילות מטורפים הוא סרט מציור שמספר את הסיפור של דייווי סטון, אלכוהוליסט בעל עבר פלילי שנידון לעבודות שירות בפיקוחו של שופט קשיש. לאחר מכן דייב מתמודד עם ניסיון לרפורמה ולנטוש את הרגליו הרעים.
שמונה לילות משוגעים מתחילים כשאנחנו צופים בצרות המטרידים של העיר דייבי סטון ששונא את זמן החג ותמיד גורם לצרות. כאשר השופט נותן לדייבי את אזהרתו האחרונה לפני שדיין הכושר המקומי וויטי מתייצב כדי לתקן סופית את מודעתו של דייבי ולהפוך אותו למחליף.

האופי הידידותי מדי של ווייטי מתנגש עם הגישה הרעה המתמדת של דייבי, אך כאשר הזמן המשותף על אהבה הדדית לכדורסל מראה דייווי מתחיל להראות צד יפה יותר עם הילד המקומי בנימין.
לדייבי יש סיבה לשנוא את החגים וזה אובדן הוריו כשהיה ילד בתקופת חג המולד, מה שסגר אותו רגשית. אנו צופים כיצד דייב צריך להתמודד סוף סוף עם מציאות הטעויות שלו ורואים עד כמה שאר העיירה הייתה סבלנית אחרי שידע כמה חייו נעשו קשים.
שמונה לילות משוגעים הוא סיפור חג מולד נוגע ללב ברגע שאתה רואה את הבדיחות המביכות של עדן סנדלר. זה מראה כיצד אנשים יכולים להיות מושפעים מדברים מסוימים בחיים שישנו אותם לנצח, וזה גם מתמודד עם הרעיון להתייחס לאנשים באופן שווה ללא קשר למראה. כמובן שאנחנו חייבים להתמודד עם כל ההומור הכואב של אדם סנדלר לאורך כל הדרך, אבל ברגע שאתה רואה דרכו אתה יכול לראות את הלב בסיפור.

דמויות בסרט אנימציה 8 לילות מטורפים

דייבי: דייבי הוא העיר שיכור תמיד גורם לצרות בדרך כלל סביב החגים, לעייפה נמאס ממנו והוא מקבל אזהרה אחרונה או שזה בית סוהר בשבילו. לדייבי יש סיבה טובה לכעוס על העולם לאחר שאיבד את הוריו בחג המולד. דייבי הוא דמות טובה של מכת שעובדת גם עם חג המולד וגם עם חנוכה. דייב

ווייט: ווייט הוא הקשיש הקשיש המוזר בקהילה, כולם משתמשים בו לביצוע עבודות משונות והוא תמיד שמח לעזור. הוא מחליט לנסות לאמן את דייבי להחליפו כדי שיוכל לפרוש. יש לו אחות תאומה שהיא מוזרה באותה מידה כמוהו. ווייטי הוא דמות טובה שיש בסרט שמראה עד כמה אנשים טובים בלב יכולים לנצל את. לבן

אלינור: אלינור היא אחותה התאומה של ווייטי שהיא מוזרה באותה מידה כמוהו, היא מאוד מסודרת בדרכה אבל תמיד תמכה באחיה בכל המצבים שהוא מוצא את עצמו. אלינור היא דמות משנה טובה שמקבלת צחוק נוסף פה ושם.

ג’ניפר: ג’ניפר היא הלהבה הרומנטית הישנה של דייבי שהייתה שם כשלבו נשבר באמת, היא המשיכה בחייה אך כעת מוצאת את עצמה כאם חד הורית כאשר ילדה הוא אחד האנשים הבודדים שדייבי מראה עליהם סימנים טובים. ג’ניפר היא דמות חשובה מכיוון שהיא אחת האנשים הבודדים שידעו כמה דייבי יכול להיות טוב.

דמות נוספת: שמונה לילות משוגעים מלא בדמויות משנה קומיות שמשחקות באמת בקומדיה שסנדלר נהנה לתת לנו.

שם המקורי של הסרט: Eight Crazy Nights – 2002

 

 

Exit mobile version