סרטי ילדים לצפייה ישירה

אקירה

פרויקט צבאי סודי מסכן את ניאו-טוקיו כאשר הוא הופך חבר כנופיית אופנוענים לפסיכופת פסיכולתי משתולל שרק שני ילדים וקבוצת פסיונים יכולים לעצור.
בעקבות מלחמת העולם השלישית בשנת 1988, טוקיו נאלצה לבנות שוב וכעבור 31 שנה בשנת 2019 ניו-טוקיו נמצאת בקצה המלחמה הבאה. אנו עוקבים אחר קאנדה ותלמיד בית הספר, מנהיג כנופיית אופנוענים הכוללת טטסו וקיי. כאשר Tetsuo בסופו של דבר מעורב בתאונה לאחר שהוסח על ידי טאקאשי, ילד צעיר עם יכולות מסוימות שהוא מקבל על ידי הממשלה.
כאשר אל”מ שיקישימה מנהל פעולה למציאת אקירה הסיבה למלחמת העולם הקודמת, שלושת הילדים טאקאשי, קיוקו ומסארו חייבים למנוע זאת, בעוד בסופו של דבר טטסו יהפוך לשלטון ולאיום על כל העיר.

קנדה מתחברת עם ההתנגדות נגד השלטון באמצעות קיי ואנחנו עוקבים אחרי שכל צד מגיע לקרב שיצטרך לעצור מלחמה עתידית.
אקירה מגיע לרמות שרוב סרטי האקשן מעולם לא יכלו לדמיין עם מספר הדמויות בקרב הכולל שלכל אחד מהם יש את המניעים שלו. ההסתכלות על מה שהיה יכול להיות עתיד נראית נהדר ובאה מרומן גרפי הכל עובד בשביל מה שהסרט מנסה להשיג. האלימות אינה דומה לשום דבר שהיית רואה בסרט אנימציה המסייע להראות את העולם אליו אנו נכנסים.

הדמויות בסרט אנימציה אקירה

קאנדה: קאנדה הוא המנהיג של חבורת האופנוענים בגיל בית הספר שנוהג באופניים האדומים האיקוניים, כאשר אחת מחבורותיו נחטפת על ידי הממשלה הוא מצטרף להתנגדות נגד התנועה הממשלתית. ברגע שאנו רואים מה קורה עם חברו טטסואו עליו להילחם בחברו הוותיק כדי לעצור את התרחשות מלחמת העולם הבאה. קאנדה היא דמות מובילה נהדרת שגם לאחר כמעט 30 שנה היא עדיין אחת האיקוניות ביותר בכל היסטוריית סרטי האנימציה.

טטסו: טטסו הוא חבר בכנופיית האופנוענים של קאנדה, אך לאחר שעבר תאונה הממשלה לוקחת אותו כדי להשתמש בניסויים האחרונים שלהם. מה שקורה לטצואו מוביל אותו להפוך לאיום על העיר כשהוא מחפש את אקירה לאיום לא רק על ניאו טוקיו אלא גם על העולם. טטסו מתחיל רק כחבר בכנופיה שרוצה להיות יותר וברגע שיש לו את הכוחות הוא לומד שהוא לא מוכן לקבל את ההנהגה כאשר הוא בסופו של דבר יפנה לאנשים שהוא חשב בעבר לחברים, דמות רשעית גדולה בלי להיות נבל אמיתי.

Kei: Kei הוא חבר בהתנגדות שקנדה מציל מהמשטרה לפני שהצטרף לכוחות Kaneda לעצור את הממשלה ולהציל את טטסו להחזיר את אקירה מהמתים. קיי היא הזווית הרומנטית הפוטנציאלית עבור קנדה שהיא גם קשה כמו שהם באים, יש לה גם קשר לילדים עם היכולות.

דמויות נוספות: לאקירה יש כמות גדולה של דמויות משנה הכוללות את החבורה של קאנדה שכולן נצמדות אליו כשהוא צריך להילחם. יש לנו גם את ההתנגדות שעוזרת לקיי ולקנדה להשיג את הקרב. יש לנו את שלושת הילדים שיש להם יכולות בזכות עצמם שיחד הופכים את הקטלני אך גם נלחם על הדבר הנכון. יש לנו גם קבוצה אחרונה והיא הממשלה שרוצה להחזיר את כוח אקירה לנשק.

שם המקורי של הסרט: Akira  – 1998

 

 

Exit mobile version