סרטי ילדים לצפייה ישירה

המיניונים

המיניונים סטיוארט, קווין ובוב מגויסים על ידי סקרלט אוברקיל, נבל-על שלצד בעלה הממציא הרב, בוקע מזימה להשתלטות על העולם. מיניונים מחפשים בוס, הם תמיד רוצים לעבוד עם האדם הכי מרושע שאפשר. אנו צופים כיצד הם עוברים אינספור פרקי זמן עם דמויות איקוניות דרך ההיסטוריה, כולל דינוזאורים, דרקולה ומצרים. כאשר המיניונים מתחילים לחפש נבל חדש שיעבד את קווין, סטיוארט ובוב הולכים לחפש אחר המנהיג הבא שלהם.
החיפוש לוקח אותם לניו יורק 1968 שם שלושת המיניון נקלעים לרשת הנבלים שם הם שומעים על אירוע שבו הם יכולים להכיר חברים חדשים ולמצוא אדון חדש. כאשר המיניונים בתחרות מסקרלט אוברקיל הם הופכים למיניונים החדשים שלה.

סקרלט רוצה שהמיניון יגנוב את תכשיטי הכתר ממגדל לונדון. כאשר בוב שולף את החרב המיתית מהאבן הוא הופך למלך אנגליה כשסקרלט מגיעה כעת אחרי המיניונים.
מיניונים הוא סרט שנועד להיות המקורות של המיניונים וזה בסדר, אבל שום דבר לא באמת קורה, אנחנו צופים בהם מנסים למצוא נבל חדש שמתגלה כמשעמם כללי בזה. הבדיחות הבריטיות הסטריאוטיפיות להחריד פשוט משעממות במהירות. אף פעם לא הייתי מעריץ של נתעב אותי אבל אהבתי את הדמות של מיניונים אבל בסופו של דבר הדמויות רק דמויות משנה רק הן לא יכולות לשאת סרט.

דמויות בסרט לילדים המיניונים

סטיוארט, קווין ובוב: אלה שלושת המיניונים האומללים שלנו שהולכים לחפש אדון חדש, ההרפתקה שלהם לוקחת אותם לאנגליה שם הם הופכים למלך אנגליה, אבל כשסקרלט רוצה להיות מלכה המיניונים צריכים להילחם למען חירותם. השלושה עובדים בתפקידי משנה אך לא כתפקיד ראשי. (4/10) מיניונים.

סקרלט אוברקיל: סקרלט היא נבל העל החדש שמחפש שובל חדש כאשר המיניונים יזכו בפרס שהיא רוצה שיעזרו להפוך את מלכת אנגליה לפני שיפנו אליהם. סקרלט היא נבל משעמם שראינו בעבר. (3/10) סקרלט

דמויות נוספות: למיניונים יש דמויות משנה שכולן גנריות ומשעממות שבסופו של דבר לא מוסיפות מספיק לסרט הגמר.

שם המקורי של הסרט: Minions – 2015

 

 

Exit mobile version