סרטי ילדים לצפייה ישירה

סנופי וצ’ארלי בראון, פינאטס – הסרט

סנופי יוצא למשימתו הגדולה ביותר כאשר הוא וצוותו יוצאים לשמיים כדי להמשיך את קשתם, ואילו חברו הטוב ביותר צ’רלי בראון מתחיל במסע אפי משלו הביתה כדי לזכות באהבת חייו.

סרט סנופי וצ’ארלי בראון, פינאטס – הסרטמתחיל כאשר לדמויות האהובות עלינו יום שלג, בעוד שרובם רוצים לשחק על הקרח צ’רלי בראון רוצה להטיס את העפיפון שלו. צ’רלי בראון משמש לא מתאים, אך כאשר ילדה חדשה עוברת לגור בה הוא מתאהב בתקווה שלא להודיע ​​לה על דרכיו המגושמות הוא רוצה למצוא דרך לדבר איתה. אנו צופים גם בסנופי מנסה להמציא את סיפורו שלו עם וודסטוק.

צ’רלי מחליט להיכנס למופע הכישרונות כדי להרשים את נערת השיער האדום ויחד עם חברו האמין סנופי הוא יכול להרשים את הילדה? צ’רלי ממשיך להחמיץ את ההזדמנות שלו כשהוא מנסה את כל התוכניות השונות שלו.
סרט סנופי וצ’ארלי בראון, פינאטס – הסרט הוא סרט אנימציה שאני חושב שאתה צריך להבין את המקור לפני שאתה נכנס אליו, באופן אישי הכרתי רק את סנופי וצ’רלי בראון ופשוט לא יכולתי לתת לך את השם של אף אחת מדמויות המשנה. אמנם זה סיפור נחמד אבל באמת חסר לו הניצוץ הזה כדי לעסוק בקהל חדש. אני מבין שזה נוצר עבור האוהדים וזה חשוב כי זה נועד להיות סרט חד פעמי ששווה את זה עבור האוהדים.

הדמויות בסרט סנופי וצ’ארלי בראון, פינאטס – הסרט

סנופי: סנופי הוא חברו המהימן של צ’רלי בראון שתמיד נמצא שם כאשר הוא זקוק לו, כשלא עוזר לצ’רלי הוא כותב את הרפתקאותיו שלו נגד הנמס שלו הברון האדום. סנופי הוא הדמות האיקונית מהסדרה. סנופי

צ’רלי בראון: צ’רלי הוא הדמות המגושמת האומללה סרטים ישראלים לצפייה ישירה מבין כל החברים, כשילדה חדשה עוברת לגור בה הוא רוצה להרשים אותה כי הוא פשוט לא יכול לדבר איתה. אנו צופים כיצד הוא ממשיך לנסות את כל הרעיונות הללו כדי לשים לב אליו, כולל הזמן שהוא הופך לגאון בית הספר. צ’רלי הוא כמו רוב הילדים שלא יודעים מי הם שחשוב לראות. צ’רלי

לוסי: לוסי היא הילדה החכמה שלא נראית אוהבת את צ’רלי מכיוון שהיא חושבת שהיא טובה יותר מכולם. לוסי מסכמת את הדמות הגדולה כמעט הבריונית בסרט.

לינוס: לינוס הוא החבר הכי טוב של צ’רלי וזה שתמיד הוא פונה לקבלת עצות למרות שהוא תמיד רוצה את השמיכה שלו. לינוס טוב אבל נעשה שימוש לא מועט בסרט.

דמויות נוספות: לסרט סנופי וצ’ארלי בראון, פינאטס – הסרט יש דמויות משנה טובות שהמעריצים כולם יכירו ויאהבו.

שם המקורי של הסרט: The Peanuts Movie – 2015

 

 

Exit mobile version