סרטי ילדים לצפייה ישירה

זוטרופוליס

בעיר של חיות אנתרופומורפיות, שוטר ארנבים טירונים ושועל אומן ציני חייבים לעבוד יחד כדי לחשוף מזימה. זוטרופוליס מתחילה כשאנחנו פוגשים את ג’ודי הופס הצעירה שמספרת בחוכמה את הסיפור איך כל החיות חיות בשלום לפני שמראות איך היא רוצה להיות שוטרת הארנבת הראשונה. לאחר שהשיגה זאת ג’ודי הופס עוברת לזואטופיה כדי להתחיל את הקריירה שלה רק כדי להשאיר בתפקיד חניה על ידי צ’יף בוגו, אפילו עם 14 מקרים של יונקים נעדרים פתוחים.

ביום הראשון שלה ג’ודי לומדת את הדרך הקשה שלא לסמוך על אף אחד לאחר שנתקלה בניק ווילד הוסטל בעיר הגדולה. הרתחתה של ג’ודי הראשית מוצאת את עצמה מחפשת אחר אחד היונקים הנעדרים או מאבדת את עבודתה ומי שהיא פונה אליו היא ניק. ככל שג’ודי נכנסת יותר לתיק כך היא נכנסת לעומק יותר לתיק גדול יותר שמתרחש בעיר.
זוטרופוליס מביא לנו את מה שאנחנו מצפים לראות מסרט אנימציה שבו יש לנו סרט שמעודד אותך לעקוב אחר חלומותיך, כן ראינו את זה המון זמן. הסיפור בעקבות הזוג המוזר המנסה לפתור את המקרה מגיע של סרט החוזר על עצמו מאוד עם זה שרק הנה רמז הנה רמז אחר וכו ‘וכו’. לגבי זה סרט רק כדי ליהנות ממנו זה בסדר כי הבדיחות אכן יורדות עובדים עם המשפחה כדי לקבל הרבה בדיחות דרך הסרט.

הדמויות בסרט זוטרופוליס

ג’ודי הופס: ג’ודי היא שוטרת הארנבים הראשונה בעיר זוטופיה, היא תמיד התגברה על הסיכויים וביומה הראשון זה לא שונה. בעמידה בפני עצמה היא נוקטת בתיק נגד רצונותיו של הצ’יף רק שיינתן לו אולטימטום אך חושפת סרטים לצפייה ישירה משהו גדול יותר מכל מקרה אחר. ג’ודי היא דמות דיסני חזקה וטובה אבל לא הכי מקורית בזה. ג’ודי

ניק ווילד: ניק הוא שועל הוסטל שמתנגש עם ג’ודי בשלב מוקדם כשהוא מנסה ללמד אותה את השיעורים הקשים בעיר, אך בסופו של דבר שולל אותו חזרה לעזור לג’ודי לגלות לאן היונקים הנעדרים הולכים. ניק הוא דמות טובה אבל אני מרגיש שזה גונב הרבה ממר פוקס המופלא.

צ’יף בוגו: צ’יף לא אוהב את הרעיון שהוא צריך שיהיה לו ארנבת שעובדת במשטרה שלו, הוא שומר עליה בתפקיד חניה ומכריח אותה להפסיק אם היא לא תמצא יונק נעדר תוך 48 שעות. צ’יף בוגו הוא אופי סמכותי מאוד אופייני שלא מביא שום דבר טרי לז’אנר.

בלוויטר : הוא עוזר ראש העיר ששמח לעזור לג’ודי כשהיא מחפשת לעזור לכל אחד מהיונקים הקטנים בעיר הגדולה. Bellwether הוא טוב אבל שוב מאוד גנרי.

דמויות תמיכה: בזואטרופוליס יש דמויות משנה כל כך מצחיקות שכולן מצחיקות איך אנחנו חושבים שבעלי החיים היו פועלים אם הם היו בשלום.

שם המקורי של הסרט: Zootropolis – 2016

 

 

Exit mobile version