סרטי ילדים לצפייה ישירה

הדינוזאור הטוב

הדינוזאור הטוב מסער על אסטרואיד שהרג את הדינוזאור שמתגעגע לכדור הארץ, מיליוני שנים מאוחר יותר הדינוזאורים עדיין חיים על כדור הארץ. אנו פוגשים משפחה קטנה של דינוזאורים בה יש לך פופה, אמא וילדים באק, ליבי ודינוזאור קטן ארלו שלא משתלב עם שאר בני משפחתו.
כאשר פופה נפטר, ארלו מנסה לעלות מדרגה רק כדי למצוא את עצמו רודף אחרי האדם הקדום שגרם לארלו להיכשל שמוביל אותו ליפול לנהר ונשטף ממשפחתו. ארלו צריך למצוא את דרכו הביתה אך מכיר חבר לא סביר בדרך. האדם הצעיר בשם ספוט מלמד את ארלו להיות אמיץ כיוון שיש להם את ההרפתקה של החיים.

הדינוזאור הטוב נותן לנו מבט חדש על האופן שבו דינוזאורים יכלו לחיות אחרי שהאסטרואיד שהרג אותם התגעגע לכדור הארץ, כולם מתחילים להתנהג כמו בני אדם מוקדמים. סיפור ההרפתקה לשרוד כנגד הסיכויים שצריך לעלות מדרגה גם באמת עובד טוב. למרבה הצער, אנחנו פשוט מקבלים סיבוב על ארץ לפני הזמן ועידן הקרח שלא נותן לנו מספיק טרי. זהו סרט טוב לילדים לראות אבל אין מספיק לקהל רחב.

הדמויות בסרט הדינוזאור הטוב

ארלו: ארלו הוא הקטן מבין האחים לדינוזאורים, הוא מתקשה להשתלב עם שאר בני משפחתו בחווה שלהם. יום אחד הוא מקבל הזדמנות להוכיח את עצמו רק כשל שהוביל למות אביו, כשהוא מנסה בכל כוחו לעלות מדרגה הוא הולך לאיבוד בעולם שמעולם לא התמודד איתו וכעת הוא לומד לשים את פחדיו מאחוריו. ארלו הוא דמות מובילה טובה שחשוב לראות דמות שצריכה להראות כיצד לקחת סיכונים ישפיע.

ספוט הוא הילד האנושי הצעיר שנמצא לבד סדרות לצפייה ישירה בעולם, הוא מוציא אוכל בכל מקום שהוא יכול כדי לשרוד, הוא מתיידד עם ארלו כשהם מחפשים דרך הביתה. ספוט הוא דמות סיידקיק טובה שהיא כמו כלב אך פועלת כנגד דמות הדינוזאור. ספוט

בוץ ‘: בוץ’ הוא אב למשפחת T-Rex שלו שעוזר לארלו בדרכו הביתה, הם מלמדים אותו להיות אמיץ ולא משנה מה. בוץ ‘הוא טוויסט טוב על אופי ה- T-Rex

Thunderclap: Thunderclap הוא המנהיג של קבוצת פטרודקטילים המשתמשים בסופות כדי לעזור לצוד יצורים, הם הופכים לנבלים של הסיפור. Thunderclap גורם לדמות נבילה כללית.

דמויות נוספות: לדינוזאור הטוב יש רשימת דמויות תומכת כללית שכולה פועלת לסיפור.

שם המקורי של הסרט: The Good Dinosaur (2015)

 

 

Exit mobile version