סרטי ילדים לצפייה ישירה

אלאדין

אלאדין מתחיל כשאנחנו רואים את ג’עפר הרשע מחפש מנורה, אבל תוכניות היי ממתינות כשהוא צריך למצוא יהלום בחספוס. אנחנו עוברים לגנוב הרחוב אלדין שגונב כדי לשרוד ולעזור לאחרים שמזלם פחות. אנו פוגשים גם את הנסיכה יסמין שצריכה להינשא לאביה הסולטן ליום ההולדת הבא שלה, אך רוצה להתאהב לפני שהיא מתחתנת עם מישהו.
לאחר שיסמין בורחת היא פוגשת את אלדין שמתמקם לעזור לג’אפר לאחזר את המנורה ממערת הפלאים. ברגע שאלאדין מוצא את המנורה הוא מעיר את הג’יני שמעניק לו שלוש משאלות שיכולות לשנות את חייו לנצח.
אלאדין הוא אחד מסרטי דיסני הפופולריים ביותר בכל הזמנים ואני יכול להבין מדוע. יש לנו את הגיבור הבלתי סביר שטוב לבו אך אף פעם לא ניתנה לו ההזדמנות להיות ההצלחה שהוא יכול להיות, יש לנו עופרת נשית חזקה ונבל שנמאס לו להיות בצללים שרוצים כוח.

כשמערבבים את כל אלה יחד, אנו מקבלים סיפור מלא שעושה את כל מה שצריך בסרט שלוקח את הרעיון של נסיכת דיסני לעולם חדש. זה תמיד ייחשב לקלאסיקה אמיתית שלנצח תאהב.

הדמויות בסרט אלאדין

אלאדין: אלאדין הוא גנב הרחוב של העיר הקטנה שעושה את מה שהוא צריך כדי לשרוד. כשהוא פוגש את יסמין הוא מתאהב באופן מיידי אך מוצא אותו כמטרה של ג’עפר לגנוב מנורת קסם. המנורה מעניקה לו שלוש משאלות שהוא משתמש בהן כדי להפוך את עצמו לנסיך להתחתן עם יסמין, אך לא עבר זמן רב עד שהתגלה האני האמיתי שלו והוא יכול להפוך לגיבור בעצמו. אלאדין הוא דמות נהדרת שמראה רק בגלל שהוא עושה פעילויות פליליות הוא עושה אותן מהסיבה הנכונה והוא חסר אנוכיות בנפשו.

ג’יני: ג’יני מגיע מהמנורה ומעניק לאלדין שלוש משאלות שהיו לכודות במשך שנים. יש לו חוקים אך עליו להעניק משאלות שאינן עוברות על כללים אלה לאדונו. הוא אוהב לעבוד עבור אלאדין, אך בסופו של דבר נאלץ לעבוד עבור ג’עפר. ג’יני הוא אחד מהביצועים הטובים ביותר של רובין וויליאם כאנרגיה הטהורה שמאחורי הסרט הזה שאתה רוצה לראות כל סצנה בה הוא נמצא.

יסמין: יסמין היא הנסיכה שנאלצת להינשא לנסיך, אך היא ממשיכה לדחות כל מי שנקרה בדרכה. היא בורחת מהממלכה ומתאהבת באלדין שהוא כל מה שהיא לא צריכה להתחתן איתו. יסמין היא נסיכה חזקה שלא דומה לרוב של דיסני לתקופה שהיא רוצה אהבה ותוודא שהיא תמצא אותה.

ג’עפר: ג’עפר הוא היועץ המהימן ביותר של הסולטן, אך הוא מתכנן סרטי אסונות טבע להפוך לסולטן בעצמו ויבדוק את כל האמצעים כדי לגרום לזה לקרות, כולל מציאת המנורה המבקשת את הכוח. ג’עפר הוא אחד הנבלים האופייניים שלך שאתה רואה בסרט של דיסני שתמיד יהיה אחד שישנא.

דמויות תמיכה: לאלאדין יש דמות קומית תומכת טובה שתגרום לך לצחוק דרך הסרט.

שם הסרט: Aladdin 2019

 

 

Exit mobile version