סרטי ילדים לצפייה ישירה

אנגרי בירדס – הסרט

אין ספק שאנגרי בירדס כל כך פופולרי והיה צפוי שיצא גם אנגרי בירדס – הסרט . כשבאי שמאוכלס בציפורים שמחות וחסרות מעוף פוקדים חזיריות ירוקות מסתוריות, זה עד שלושה מנודים בלתי סבירים – אדום, צ’אק ופצצה – להבין מה החזירים.
אנגרי בירדס – הסרט מתחיל כשאנחנו עוקבים אחר האדום באי על ציפורים חסרות מעוף שתמיד מוצאות את עצמן נקלעות לבעיות למצוא את עצמו בניהול כעסים שמנוהל על ידי מטילדה שם הוא נפגש עם ציפורים עם בעיות כעס עם צ’אק, בומב וטרנס.
כאשר החזירים הירוקים המסתוריים בראשותו של לאונרד מופיעים באי הופך רד לחשוד במה שהם מתכננים לבקר.

כאשר החזירים גונבים את כל הביצים העופות חייבים לפנות לאדום ולצד הכועס שלו ולצאת איתם לקרב.הסרט Angry Birds אכן יוצר סיפור מאפליקציית הטלפון שבעצם עובד ממש טוב. הסיפור עוקב אחר איך המשחקים משחקים איפה שהחזירים גונבים את הביצים והציפורים תוקפות אותם כועסים אם אתה רוצה. הסיפור מלא במשחקי מילים הקשורים לציפור, שכולם פועלים כשומרים על הכל קליל גם אם הרבה רעיונות נלקחים מסרטים אחרים.

הינה גיבורי הסרט אנגרי בירדס – הסרט:

אדום: אדום הוא הציפור הזועמת האופיינית שלך שחיה בעולם שבו כל שאר סרטי גיבורי על הציפורים מאושרות. הוא אוהב לבודד את עצמו משאר הציפורים, אך כאשר החזירים מופיעים הוא מיד מפקפק במניע שלהם בזמן ששאר הציפורים מקדמות אותם בברכה. האדום מוביל את הקרב נגד החזירים להחזרת הביצים הביתה. אדום הוא דמות מובילה חשובה וחזקה גם אם הרגשתי שהוא בריאן גריפין מ- Family Guy.

צ’אק: צ’אק הוא הציפור הצהובה והמהירה שכולה מסתבכת במהירות בגלל מהירות. הוא מאוד היפראקטיבי ומסתבך באופן מלא בעזרה לאדום רק בגלל שהוא רוצה לעשות משהו. צ’אק מקבל את רוב הצחוקים בסרט הזה.

פצצה: פצצה נאבקת ביכולת לשלוט בפיצוצים שלו ובעזרת רד וצ’אק הוא אכן לומד עם התפתחות הסרט. פצצה היא דמות טובה שיש לה כימיה זוגית מוזרה עם צ’אק.

מטילדה: מטילדה היא חברת המועצה לניהול כעסים שעוזרת לשלושה בבעיותיהם, אבל עמוק בפנים היא כועסת בדיוק כמוהם. מטילדה היא גם דמות טובה שעובדת היטב כדמות המשנה לצחוקים.

דמויות תמיכה: בסרט Angry Birds יש סט נהדר של דמויות משנה כאשר לאונרד הוא נבל טוב וטרנס מקבל הרבה צחוקים.

שם המקורי של הסרט: The Angry Birds Movie 2016

 

 

סרטי ילדים נוספים

Exit mobile version