סרטי ילדים לצפייה ישירה

ביג הירו 6

נראה שהסרט ביג הירו 6 יוצא מאור הזרקורים למרות שהוא סרט מעולה. אל תדאגו, האנימציה של Big Hero 6 שכבר גייסה 400 מיליון דולר ברחבי העולם בטוח תגיע תקבל את הכבדו המגיע לו. הסיפור אולי נראה קונבנציונאלי ומתאים יותר לילדים ובני נוער מאשר למבוגרים, אך תסריט ספרינט, גיבור מצורף והרובוט ה”חיבוק “ביותר שנראה על המסך הגדול אי פעם לא יצטערו על ביקור בקולנוע.
לדיסני ניסיון רב עם דמויות משניות כל כך חמודות שהן כמעט מסיחות את הדעת מהסיפור. הדוגמה האחרונה היא לא אחר מאשר אולף (ג’וש גד), איש השלג מ- Frozen. היינו שמים את Baymax, כל כך חייבת ו … חורקת, באותה סיפורים לילדים רמה של חסד כמו אולף. ב- Big Hero 6, מספיק לביימקס לעבור את המסגרת כדי לשכוח כל תככים וכל אתגר שמציב התסריט בדרכם של הגיבורים. בזכות Baymax אתה יכול להתעלם מהעובדה שנראה שרוב רגעי הפעולה בסרט נראו על המסך הגדול, Big Hero 6 מותיר תחושה מוזרה של דג’ה וו.

האנימציה מפצה במאמץ ייצור ועיצוב עצום. צוות אנימטורים מרשים עבד עבור הגרסה האלטרנטיבית של סן פרנסיסקו וטוקיו, ודיסני רכשה את המפה הווירטואלית המורכבת ביותר של המטרופולין האמריקני, והשליכה 80,000 בניינים ומעל 100,000 כלי רכב על המסך. אלמנט מעניין הוא שילוב האלמנטים הספציפיים לאדריכלות אמריקאית ויפנית: גשר שער הזהב, למשל, עובר אביזרים עם שערים יפניים.

ביג הירו 6 הוא שיתוף הפעולה המונפש הראשון בין דיסני למארוול, כך שהקרנת הבכורה של יום שישי אינה יוצאת מהכלל הידוע: הקרדיטים הסופיים נקטעים ברצף סופי, מה שמרמז כי בקרוב נראה סרט המשך לסרט. מכיוון שההכנסות כבר גבוהות פי שלוש מהתקציב, הפיכת האנימציה לזכיינית היא ודאות, גם אם גורמי דיסני לא הודיעו על הפרויקט החדש.
הדמות של Baymax מושגת באמת לגעת, אי אפשר שלא לאהוב אותו, הוא “חביב” כפי שהוא מתאר את עצמו; דמות כל כך תמימה ונעימה מעולם לא הופיעה על מסך ה- Wall-E. המסר שהציור מעביר מעודד ילדים להמשיך להשכלה גבוהה ולהשיג את הפוטנציאל האינטלקטואלי המקסימלי שלהם מעודד גם הוא, אם כי זה נדיר מאוד בסרטים מצוירים מהדור החדש … ב- Big Hero 6 אנחנו כבר לא פוגשים רק את הצבירה של דמויות צבעוניות, פיסטוקים והתסיסה שמסיבות לא מובנות בעיני האולפנים שמים על צווארנו באומרו שהיא מייצגת את הביטוי של הדור החדש, אך למרבה המזל גם מסרים חינוכיים ורגישות שמאנישים ונותנים ערך לסרט.

שם המקורי של הסרט: Big Hero 6

 

 

Exit mobile version