סרטי ילדים לצפייה ישירה

לוקה סרט אנימציה לילדים

סרט לוקה הוא סיפור התבגרות על שני יצורי ים צעירים בעלי רצון לטייל בעולם באמצעות וספה. הוא חולק נושאים עם בת הים הקטנה, ותראה מדוע. הקיץ של לוקה פגורו (יעקב טרמבליי) הוא אחד לספרים. לאחר שחיה בים כל חייו, הוא חולם לחקור את כל מה שיש לאדמה להציע. מכיוון שבני האדם למעלה אוהבים לצוד את יצורי הים האלה, משפחתו של לוקה אוסרת עליו ללכת. כמו רוב הדמויות של דיסני, לוקה מתעלם מהוריו. ביבשה הוא פוגש את אלברטו (ג’ק דילן גראזר), יצור ים אחר, ושניהם נוסעים לעיר החוף האיטלקית הקטנה פורטורוסו.

אני אולי מצטער על ההקדמה לסקירה הזו, אבל אני בדרך כלל לא אוהב סרטי פיקסאר. ראיתי כמעט את כולם, אבל יש רק קומץ שאצפה שוב ברצון. עם זאת, הרשה לי להציג בפניך את המועדפים שלי! הלאה, רטטוי, מכוניות, ועכשיו לוקה. אנא אל תוותרו על הביקורת הזו מכיוון שאתם שונאים אותי על מה שאמרתי. זו אחת הסיבות הגדולות מדוע רציתי לסקור את לוקה. הסיבה השנייה היא שסוף סוף יש לנו סרט נוסף באיטליה מלבד פינוקיו.
עם הגעתם לעיר הקטנה והמוזגת, לוקה ואלברטו נתקלים בכמה מעדנים איטלקיים מובהקים. קבוצה קטנה של גברים שמשחקים סקופה (משחק קלפים איטלקי), ג’לטריה, ילדים משחקים כדורגל בפיאצה וסירות דיג קטנות שרק מחכות להוציא אותן לים. הם פוגשים בחורה צעירה בשם ג’וליה (אמה ברמן), ושלושתם נכנסים לגביע פורטורוסו.
אחד הדברים שמשך אותי לגבי לוקה היה שזה לא היה כמו סרטי פיקסאר אחרים. זה עדיין שומר על הנושאים של חברות ומשפחה אבל מהדהד מעט עם קדימה. אין לו רגעים מטריפים של דמעות, וגם לא מסתמך על טוויסט עלילתי עצום כדי לדחוף את הסיפור הלאה. מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל. הדינמיקה שיש ללוקה ואלברטו ניתנת לזיהוי ומרגישה אותנטית לצופה.

הסרט הגיע בשבילי קרוב לבית. המשפחה שלי מגיעה מעיירת חוף בדרום איטליה, וזה אחד המקומות האהובים עלי לביקור בקיץ. אני מודה שהלוואי ולוקה קיבל תיאטרון כפול/דיסני+. אני מרגיש שזה היה עושה טוב בהתחשב בפתיחת בתי הקולנוע מחדש. עם זאת, אני יותר ממוכן לצפות בו מספר פעמים בדיסני+.
הנוף מרתק. שילוב מושלם של ציורי תוך מבט חי באמת. צבעי הים מנוגדים ללא דופי לנוף הטבעי והתוסס.
טרמבליי וגראזר שיחקו אחד את השני להפליא, והדבר הסיח את דעתי מהעובדה שיש רק זרם של שחקנים איטלקים בסרט. למרות שצפויה מעט, לוקה מצליחה להשאיר את הקהל מעורב באופיו המשובב. כמו ג’לטו קר ביום קיץ, לוקה היא פינוק מרענן.

שם המקורי של הסרט: Luca – 2021

 

 

Exit mobile version