סרטי ילדים לצפייה ישירה

בית

אה, חייזר בבריחה מבני עמו, נוחת על כדור הארץ ומתיידד עם הטיפ ההרפתקני, שנמצא במסע משל עצמה.
הבית מתחיל עם הו (פארסונס), חבר בוב, גזע חייזרי שממשיך לעבור הביתה ושם בית חדש מכוון לכדור הארץ כשהם ממשיכים לגורג. הבוב מעביר את בני האדם כשהם מסתתרים וממשיכים את חייהם על פני כדור הארץ, אך הו ברור שהוא מתבלט כשונה אך מתרגש מכל דבר. אנו פוגשים גם טיפ אנושי (ריהאנה) שיחד עם החתול שלה מנסים למצוא את אמה לאחר פלישת בוב.

כאשר אוי נותן בטעות את המיקום של הבוב לגורג הוא העמיד את כל המינים שלהם בסכנה והפך לאויב מספר 1. כאשר Tip ו- Oh מסתכמים יחד הם צריכים להימנע מרשויות Boov בזמן שהם לומדים על האמת על מה ששניהם רואים באמת.
הסרט בית ממלא את הציפייה לסרט אנימציה לילדים שימשוך את כולם, הוא מסרים שיש להם משמעות לכל מה שאנשים מסוגלים לעשות טעויות. לסרט יש קסם מתמיד כאשר טיפ ואו ביחד, אבל אני מרגיש שהקפטן סמק מוריד את הטון של הסיפור הכללי. זהו סיפור קולנועי פשוט אך מרגיש שהוא לקח הרבה רעיונות מסרטים שונים. (6/10)

הדמויות בסרט לילדים בית

אה: הו הוא הבוב שרק רוצה להתיידד עם כולם אבל הסגנון שלו תמיד בסופו של דבר מכניס אותו לצרות. כאשר הוא מסיר את המיקום מאויבם עליו להסתתר ולהתיידד עם ילדה אנושית כדי להציל את המין שלו לפני שיהיה מאוחר מדי. במהלך ההרפתקה שלו הו לומד את הלקח על להיות שונה ולעמוד במה שהוא מאמין בו. הו הוא דמות נהדרת שמראה שלהיות שונה זה לא דבר רע.

טיפ: טיפ הוא הילד האמיץ שנשאר מאחור כשהבוב מעביר את בני האדם, היא מפוחדת ולבד רק עם החתול שלה, כשהיא מתחברת לאו כדי למצוא את אמה. יש לה רגשות מעורבים כשההרפתקה מתחילה אבל בסוף הם הופכים לחברים. טיפ הוא דמות טובה שמראה עד כמה הגיל הוא עצמאי. טיפ (7/10)

קפטן סמק: קפטן סמק הוא המנהיג של הבוב ותמיד רץ אבל הוא מוערך על ידי הו, דרכיו הראו שהבוב הוא פחדן והטעות שלו היא שגרמה לבעיות שעומדות בפני בוב. הוא קפטן טיפוסי שהוא פחדן עד הסוף. (7/10) חלק

דמות תמיכה: בבית יש דמויות משנה שבסופו של דבר הן גנריות ומשמשות לניסיונות צחוק בסיסיים אבל ממש לא מוסיפות יותר מדי לסרט.

שם המקורי של הסרט: Home – 2015

 

 

Exit mobile version