סרטי ילדים לצפייה ישירה

ויוו סרט מצויר לילדים

למרות שהסרט ויוו משגשג במוזיקה ובאנימציה שלו, הסיפור חסר תאוצה במהלך המסע למיאמי, במיוחד באוורגליידס. שלא תבינו לא נכון, האנימציה והמוזיקה עדיין מהשורה הראשונה. עם זאת, הוא מוסיף דמויות וקונפליקטים מיותרים שגורמים לחלק זה של הסרט להרגיש כמו מילוי בהשוואה לקשת הראשית מחממת הלב.
שירים קליטים וסצנות תוססות. ה- Vivo של נטפליקס לוקח אותנו לטיול בקובה ובפלורידה בניסיון לספר סיפור מנותק שסובב סביב הקינקאג’ו המקסים המקסים שהושמע על ידי לין מנואל מירנדה.

בראש ובראשונה, מירנדה ואלכס לקמואר עושים עבודה מצוינת בהדגשת מרכיבים מרכזיים רבים במוזיקת ​​לטינקס. בסצנת הפתיחה, בונגו, מקלדת, חליל וחצוצרות חוברים יחדיו ליצירת מנגינת סלסה. הקשה על הבוהן לא נעצרת כאן! לאורך כל הסרט, השירים מעלים לא רק את סיפור הסיפור אלא גם את הדמויות עצמן. שירים רבים המושרים על ידי Vivo מושפעים רבות מהביטים והמכשירים הקריביים המובהקים הללו.
גבי הנכד בן ה -10 של אנדרס, מוצג עם השיר “Bounce to the Beat of my own”. כתוצאה מכך היא מציגה יותר השפעה של היפ הופ/רוק. למרות שסגנונות מוזיקליים אלה מנוגדים זה לזה, מירנדה שוזרת אותם במומחיות בשירים מאוחרים יותר.

האנימטורים המוכשרים של Vivo מביאים באמת את התוססות של הוואנה ומיאמי, כמו גם את המגוון של שני המיקומים. הבתים והמכוניות היפות בהוואנה בצבעי פסטל מתחתנים יפה עם השירים בהשראת הקאריביים. בינתיים, מיאמי החיה והמוארת בצבע הניאון תואמת את השירים האופטימיים יותר. הרקע של שתי הערים הללו המשקפות את המוזיקה של האזור מאפשר לצופה לא רק לחוש את המוזיקה אלא גם לראות את ייצוג המוזיקה.

שם המקורי של הסרט: Vivo – 2021

 

 

Exit mobile version