סרטי ילדים לצפייה ישירה

היפהפייה הנרדמת

היפהפייה הנרדמת היא האהובה עלי מכמה סיבות. בראש ובראשונה, זה היה “הסרט האהוב של דיסני” הראשון של בתי. מהו סרט האנימציה האהוב עליי של דיסני (שאיננו פיקסאר)? ובכן, אם הייתי מנסה באמת לנצח את הדבר הזה, הייתי משקר ובוחר ביפה והחיה או מלך האריות. די בטוח שהם יהיו השניים הראשונים! היופי והחיה הוא כנראה האהוב השני קרוב מאוד עבורי, אבל אני הולך לעשות את מה שעשיתי כל הזמן ולבחור את המועדף שלי בפועל, בין אם אנשים יסכימו ובין אם לאו. אני בוחרת ביפהפייה הנרדמת.
שנית, יש לו את השיר היפה מכולם של דיסני בזכותו באמצעות היצירה הקלאסית של צ’ייקובסקי מהבלט של היפהפייה הנרדמת: Grande valse villageoise (וואלס הגרלנד). כן, אני בהחלט מעריץ שירים מהנים של דיסני (אלה מתוך ספר הג’ונגל ו-The AristoCats הם האהובים עליי), אבל השימוש במוזיקה הקלאסית ביפהפייה הנרדמת גורם לזה להרגיש כמו אגדה נצחית.

לאחר מכן, כנראה יש לו את הנבל הכי מגניב מכל סרטי דיסני. זו הסיבה שמלפיסנט קיבלה סרט משלה, אחרי הכל! ברצינות – אף אחד לא מוביל את יש להם את המראה ויש להם את הרע.
לבסוף, אני מודה שאני מוצא את הדמות של היפהפייה הנרדמת בעצמה די תפלה, אבל למי אכפת כשיש לך צמחייה, חיות ו- בקלות שלוש מהדמויות האהובות עליי של דיסני בכל הזמנים. אני אוהב את הפיות הארורות האלה! (אל תתחילו אפילו איך הם הרסו אותם בסרט של היפהפייה הנרדמת. גררר! שנאתי אותם בזה!!).
אז זהו זה. אלה מספיק סיבות להפוך את היפהפייה הנרדמת לסרט דיסני האהוב עליי, למרות שבדרך כלל אני הולך יותר על בעלי החיים כמו 101 דלמטיים.

שם המקורי של הסרט: Sleeping Beauty 1959

 

 

Exit mobile version