סרטי ילדים לצפייה ישירה

היפה והחיה

יש סיבה לכך שהסרט היפה והחיה היא האנימציה הראשונה אי פעם הסרט יהיה מועמד לפרס אוסקר לתמונה הטובה ביותר. לאחר צפיתי בזה שוב לאחרונה, אני רואה כמה זה מדהים מבחינה ויזואלית, בהשוואה לשאר סרטי האנימציה של דיסני שהגיעו לפניו. לתמונות יש יותר עומק, והצבעים עשירים ותוססים יותר.  סצנת אולם נשפים נראית פנטסטית, עם הבלוז העמוק והעבה חומים, והזהובים השופעים. המוזיקה בהחלט מהממת ו
בלתי נשכח מדי. יכולתי (באופן מעצבן) לשיר Be Our Guest במשך שעות סוֹף. ויאללה, עד כמה מבריק זה בצורה אבסורדית להיות נבל, ראש שריר מגעיל שמשתמש בקרניים בכל הקישוט שלו? שֶׁלוֹ להפוך ממחזר נרקיסיסט למטורף צמא דם זה כל כך טוב. (שֶׁלִי איזה בחור זה גסטון!) וכמובן שסיפור הסיפור מרתק, זה אפל ומצחיק ורומנטי. זה בהחלט סיפור לכל הגילאים להנות.

כמה קלאסיקות מוזיקליות פנומנליות כמו שיש לדיסני בקאנון שלה, לא התקשיתי להחליט על הבחירה שלי לקרב הזה (אם כי טרזן הוא השני קרוב). היפה והחיה הוא לא רק הסרט שבאמת התחיל את הרנסנס של דיסני (הוכיח שבתת הים הקטנה לא הייתה מזל), אלא הוא גם התרגום הטהור ביותר של אגדת דיסני, אפילו עולה על דוגמניות מתקופת הזהב כמו סינדרלה ו שלגייה. צוות הקול יוצא מן הכלל, מרובי בנסון בתור החיה הקודרת ועד פייג’ אוהרה כמו בל המקסימה ועד דיוויד שירים לילדים אוגדן סטיירס וג’רי אורבך בתור הצדדים המתקוטטים, ואלן מנקן והווארד אשמן העבירו את אחד הפסקולים הבלתי נשכחים ביותר של דיסני, במיוחד שיר כותרת זוכה אוסקר בביצוע אנג’לה לנסברי. סצנת הריקוד היא איקונית ככל שהם מגיעים, האנימציה חדה ומדהימה, וכל הפרשה ברמה מובהקת באיכות ברודווי. היפה והחיה היה סרט האנימציה הראשון שזכה במועמדות לפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר, והוא נותר אחד הבודדים שבאמת ראויים לכבוד כזה.

שם המקורי של הסרט: Beauty and the Beast 2017

 

 

Exit mobile version