סרטי ילדים לצפייה ישירה

ספיידרמן: רחוק מהבית

ספיידרמן: רחוק מהבית היה די מעולה. ראיתי כל כך הרבה הייפ על זה באינטרנט אז לא ידעתי למה לצפות מכיוון שסרטים רק לעתים רחוקות עומדים בהייפ שלהם עבורי. בנוסף, אני לא חובב קומיקס/סרטי גיבורי על ענק חוץ מלחשוב שהם מהנים אבל כיף נשכח. הסרט הזה עומד בהייפ. אני רק יכול לדמיין איך מרגישים מעריצי הקומיקס של ספיידרמן – נראה שהם בהחלט מאוהבים בזה. בתור מישהו שהוא לא מעריץ, אני שמח לשמוע את זה מכיוון שאני חושב שדי אהבתי את הסרט הזה גם כן. ובהחלט יש לי גרסה מועדפת חדשה של ספיידרמן עצמו! ובכן, כמה מועדפים…
אני הולך לשמור את זה סופר קצר כי זה חג המולד ואני חולה ויש לי הרבה דברים שקורים. בכל מקרה, אני אף פעם לא אוהב להגיד יותר מדי על סרטי גיבורי העל האלה שירים על משפחה מכיוון שאין לי ידע בחומר המקור. כל מה שאני יודע זה שראיתי את כל העיבודים הקולנועיים שהם עשו לדמות הזו ובקלות נהניתי מהגרסה הזו.

הערצתי את מיילס מוראלס וחשבתי שהיחסים שלו עם כל הדמויות האחרות (כמו אביו, דודו וגוון) היו מאוד חזקות. לסרט הזה היה הרבה יותר לב מאשר עיבודים אחרים וקניתי את הדמויות האלה הרבה יותר מאשר בגרסאות אחרות. בנוסף, לראות גרסאות שונות של ספיידרמן מממדים שונים היה מגניב כמו חרא.

ההומור הכל עבד בצורה מושלמת, התפאורה בניו יורק הייתה מדהימה ואהבתי שמיילס הוא אמן גרפיטי וזה עוד סרט שעשה לי חשק לבקר בניו יורק, סגנון האנימציה הייחודי היה פינוק אמיתי, הקמיע של סטן לי נוצר אני רוצה לבכות אבל זה היה יפה, והסצנה שאחרי הקרדיטים מבריקה! אהבתי את זה. נהניתי ביסודיות מכל מה בסרט הזה, וכפי שאמרתי, אני אפילו לא מעריץ גדול של גיבורי על. אני ממליץ בחום על הסרט הזה לכל אחד.

שם המקורי של הסרט: Spider-Man: Far from Home 2019

 

 

Exit mobile version