סרטי ילדים לצפייה ישירה

הבאג של רון

בסרט הבאג של רון הכרתי את הסיפור של בארני, תלמיד חטיבת ביניים מביך ורון, המכשיר החדש שלו המהלך, מדבר ומחובר דיגיטלית. התקלות של רון על רקע עידן המדיה החברתית משיקים אותם למסע ללמוד על חברות אמיתית.
הופתעתי לראות את זה צץ בדיסני פלוס כל כך זמן קצר אחרי שהוא הופיע בבתי הקולנוע, אבל שמחתי מאוד לראות אותו מכיוון שאין הרבה שאני אוהב יותר בסרטים מאשר רובוטים מקסימים. אני תמיד פראייר לרובוט חמוד!  הוא סרט פיקסאר האהוב עליי הבאג של רוןהוא הדמות האהובה עליי במלחמת הכוכבים (טוב, גרוגו נותן לו לרוץ בשביל הכסף שלו). אז ברור שהסרט הזה היה אחד שהייתי להוט לראות.
אהבתי את זה! זה לא סרט מושלם. זה אחד מאלה שבהם אני לא יודע איפה לדרג אותו ברשימת סוף השנה שלי שאפרסם בשבוע הבא. אם אני כנה, נהניתי ממנו יותר מאנקנטו (שסקרתי כאן אתמול) אבל אנקנטו הוא ללא ספק הסרט הטוב יותר. עם זאת, אין בו רובוט! רון הוא בהחלט מה שגורם לסרט הבאג של רון הזה לעבוד. הדמויות האחרות בסדר אבל אף אחת מהן לא ממש בולטת כמו רון הרובוט. הסבתא כיפית והחברות של הילד הראשי עם רון הייתה ממש מתוקה אבל הרובוט החמוד בסרט כזה תמיד הולך לגנוב את ההצגה. זה היה אותו דבר עם Big Hero 6, אם כי ברור שזה סרט הרבה יותר חזק עם דמויות טובות יותר מהסרט הזה. אבל ביימקס היה מה שהפך אותו לכל כך פנטסטי.

גם אני מאוד אהבתי את המסר בסרט הבאג של רון. כמו ברוב סרטי האנימציה לילדים, יש כמובן מסר (או שניים), אבל זה נעשה בעדינות ועובד בתוך הסרט. בעיקר זה קשור לידידות אבל הם נוגעים קצת ברועות של המדיה החברתית מדי. אני מבין שאני מקליד את הפוסט הזה בבלוג, שיצייץ אוטומטית לטוויטר, אבל אני זקן אז אני זוכר את הימים שלפני כל זה ואני חושב שרובנו היינו הרבה יותר מאושרים אז. עם זאת, הסרט בכלל לא מטיף לגבי כל זה, וזה פחד גדול שלי. חשבתי גם שלסרט יש סוף מר-מתוק אמיץ למדי.
אה – רון גם שרה שיר מצחיק עם הסבתא שהבת ואני הסתובבנו ושרנו אותו לשבוע הבא, בעוד שאני לא זוכר כרגע שירים מאנקנטו למרות שרק לפני כמה לילות צפינו בו. זה היה ממש חמוד והלוואי שלאנקנטו היה רגע דומה כי אני באמת רוצה לאהוב את זה קצת יותר. אולי זה יגדל עליי אבל אני יודע שרון הוא כבר אחת הדמויות היותר טובות מכל הסרטים שראיתי ב-2021.

שם המקורי של הסרט: Ron’s Gone Wrong 2021

 

 

Exit mobile version